La 2a edició del Programa #EstudiantesConTalento arriba a la UdL

estudiantes con talwento

El proper 21 d’octubre es durà a terme a la Universitat de Lleida la  presentació de la segona edició del Programa #EstudiantesConTalento , en dues sessions, una a les 11.00 hores i l’altra a les 12.30 hores, a la Sala de Juntes de la Facultat de Dret i Economia, per tal d’afavorir l’assistència dels estudiants, que poden ser de qualsevol grau universitari (sempre que estiguin entre segon i últim any de carrera).

#EstudiantesConTalento es un concurs universitari nacional, organitzat per infinitC que tracta d’ajudar els joves a incorporar-se al món laboral.

El concurs compta amb la col·laboració de diferents empreses: Iberdrola, Santander, DKV Seguros, Coca-Cola, Correus, Gallina Blanca, Yoigo i Toyota. Aquestes empreses envien a infinitC (organitzadora del programa) un briefing real de comunicació i/o marketing que s’assigna a un dels estudiants inscrits.

Els estudiants tenen un període de temps per lliurar el treball que resolgui el briefing.

Un cop finalitzat el termini, des de l’organització es trien els millors treballs realitzats per a cada empresa i aquests finalistes presenten el seu treball davant l’empresa per a la que l’hagin realitzat. D’aquests finalistes es tria un guanyador per empresa que rep com a premi un període de pràctiques d’entre 3 i 6 mesos a l’empresa per a la qual hagin realitzat el treball  i una invitació (amb tots els despeses incloses) a les XI Conferències de patrocini infinitC.