Reconeixement al personal que compleix 25 anys de servei a la UdL i medalles d’argent pòstumes i als treballadors que s’han jubilat

25anysUdL

FOTO:UdL

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

El rector de la Universitat de Lleida (UdL), Roberto Fernández, va presidir el passat dimarts l’acte d’homenatge al personal que ha complert 25 anys de servei a la institució. En aquest acte també es va dur a terme el lliurament de les  medalles d’argent de la UdL.

Pel que fa a l’Escola Politècnica Superior (EPS), els professors Concepció Roig i Josep M. Miret i el PAS, Maria Cornet, van rebre la distinció als 25 anys de servei.

Així mateix,  els professors Josep Ribó, per jubilació,  i Josep M. Ribó, a títol pòstum, van rebre la medalla d’argent de la UdL.

L’EPS protagonista de la Roda d’homes contra la violència masclista

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Aquest matí prop de dos-centes persones s’han aplegat a plaça que hi ha entre l’Escola Politècnica Superior (EPS)  i l’Edifici Polivalent del Campus de cappont de la Universitat de Lleida (UdL) s’ha dut a terme l’activitat  “roda d’homes” contra la violència de gènere organitzada per les entitats Lika i Homes Igualitaris-Lleida, amb el suport del Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones.

Aquest acte s’emmarca en l’Agenda d’homes per la igualtat contra la violència de gènere que es realitza a diferents punts de Catalunya, sota el lema “Trenquem el silenci, el silenci ens fa còmplices”. En el cas de la UdL, s’ha escollit l’EPS en ser un dels centres amb més presència masculina (la UdL ha estat així la primera universitat catalana en afegir-se a la iniciativa). El director de l’EPS, Francesc Giné de Sola ha estat l’encarregat de llegir el manifest en suport a la eradicació de la violència masclista en l’àmbit universitari.

IMG_1900

Podeu veure totes les imatges de l’acte aquí

Xerrada Tècnica Trend Control Systems: Control i gestió energètica actual de les instal·lacions i els edificis

bmsimg

En el marc de l’assignatura de Control, Certificacions i Auditories Energètiques del Màster en Enginyeria Industrial (MEIND) de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la UdL,  el proper dilluns 26 d’octubre, l’empresa internacional líder del sector TREND CONTROL SYSTEMS realitzarà la xerrada tècnica informativa:

Control i gestió energètica actual de les instal·lacions i els edificis

Nom dels ponents de la xerrada tècnica:
MARIA DEL REY CORELLA, Energy Support Solution
CARLOS FERNÁNDEZ, Business Development Executive

DIA: 26 d’octubre de 2015
HORA: de 17 a 19 h
LLOC: Sala de Graus (2.03) de l’EPS

Tot i que la xerrada s’adreça als estudiants del MEIND, resta oberta a qualsevol membre (estudiant, professorat i PAS) de l’EPS que en pugui estar interessat.

TREND CONTROL SYSTEMS

Trend es va fundar l’any 1980 al Regne Unit i és un dels fabricats líder en sistemes de gestió d’edificis, amb una distribució a escala mundial i una xarxa de suport que funciona en més de 50 països, amb solucions de control i gestió integrades per als requisits més complexos dels edificis moderns.