Reunió informativa programa Erasmus+ i Mobilitat UdL

Cartell mobilitat SM

El proper dijous dia 26 de novembre, a les 12:00 a l’aula 0.01 de l’EPS tindrà lloc una reunió informativa amb l’objectiu d’informar sobre el programa Erasmus+  i el Programa de Mobilitat propi de la UdL a tot l’estudiantat, així com  resoldre els dubtes, problemes i qüestions diverses que puguin sorgir en referència a la mobilitat, els destins, etcètera.

Entre les diverses destinacions que trobareu en les dues convocatòries de mobilitat (Erasmus+ i Programa de Mobilitat de la UdL (aquest ja obert), n’hi haurà una de nova, la Silesian University of Technology (Polònia).

Us animem a que aprofiteu aquesta oportunitat que l’EPS i la UdL us ofereix!

Premis al millor estudiantat de la UdL

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

La Universitat de Lleida va lliurar els premis extraordinaris de final de llicenciatures i graus, màsters i doctorat, així com de les mencions d’excel·lència a l’activitat docent del professorat.

Els membres de la comunitat educativa de l’Escola Politècnica Superior guardonats són:

PREMIS EXTRAORDINARIS DE LLICENCIATURES, GRAUS I DIPLOMATURES
Grau en Enginyeria Informàtica: Josep Pon