Oferta Matèria Transversal EPS: Taller de prevenció de la violència de gènere a l’EPS

prevencio violencia

Us informem que ja està a la vostra disposició la informació general de l’oferta de Matèries Transversals (tant de l’EPS com de la UdL) per al curs 2015-16.

Podeu consultar tota l’oferta a: http://www.eps.udl.cat/secretaria/altres_tramits/reconeixementsLliureEleccio.html

Així mateix, i de forma més concreta, des d’avui mateix i fins al proper 2 de desembre podeu matricular-vos de la Matèria Transversal Taller de prevenció de la violència de gènere a l’EPS

___________________________________________________________________

Taller de prevenció de la violència de gènere a l’EPS

Adreçat a: Estudiants de totes les titulacions de grau de la UdL, especialment de l’Escola Politècnica Superior
Coordina: Centre Dolors Piera d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones
Semestre: 1r
Crèdits: 1 ECTS
Dates: 3 de desembre de 2015  12:00 a 14:00. Aula 0.03 EPS
Contacte: centredolorspiera@cdp.udl.cat
Matrícula: del 13 de novembre del 2015 al 2 de desembre de 2015. http://www.cdp.udl.cat/home/index.php/ca/docencia-recerca/cursos/inscripcio
Tipologia: Matèria Transversal – Formació Bàsica

Ponència: “Tecnologies i metodologia de desenvolupament de solucions informàtiques a l’Ajuntament de Lleida”

2013-11-28 17.15.32

El proper dimarts 1 de desembre a partir de les 15h a l’aula 1.04 de l’Escola Politècnica Superior es durà a terme la següent ponència:

“Tecnologies i metodologia de desenvolupament de solucions informàtiques a l’Ajuntament de Lleida.”.

El ponent és el Xavi Piñol Esteban responsable de l’àrea Java al Institut Municipal d’Informàtica de l’Ajuntament de Lleida.

El desenvolupament de solucions informàtiques distribuïdes és la línia bàsica de treball del servei d’informàtica de l’Ajuntament de Lleida a l’hora de donar resposta als projectes TIC actuals. En aquesta jornada, s’explicarà les tecnologies i paradigmes de programació utilitzats a l’ajuntament com a metodologia estàndard per afrontar el desenvolupament de nous projectes TIC i la gestió dels actuals.

Aquesta conferència va dirigida als alumnes de 4art del Grau en Enginyeria Informàtica però està oberta a tothom que vulgui assistir-hi.