Ponència: “Tecnologies i metodologia de desenvolupament de solucions informàtiques a l’Ajuntament de Lleida”

Posted on novembre 27, 2015
Filed under Agenda

2013-11-28 17.15.32

El proper dimarts 1 de desembre a partir de les 15h a l’aula 1.04 de l’Escola Politècnica Superior es durà a terme la següent ponència:

“Tecnologies i metodologia de desenvolupament de solucions informàtiques a l’Ajuntament de Lleida.”.

El ponent és el Xavi Piñol Esteban responsable de l’àrea Java al Institut Municipal d’Informàtica de l’Ajuntament de Lleida.

El desenvolupament de solucions informàtiques distribuïdes és la línia bàsica de treball del servei d’informàtica de l’Ajuntament de Lleida a l’hora de donar resposta als projectes TIC actuals. En aquesta jornada, s’explicarà les tecnologies i paradigmes de programació utilitzats a l’ajuntament com a metodologia estàndard per afrontar el desenvolupament de nous projectes TIC i la gestió dels actuals.

Aquesta conferència va dirigida als alumnes de 4art del Grau en Enginyeria Informàtica però està oberta a tothom que vulgui assistir-hi.