Els titulats en Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial presenten una de les majors taxes d’ocupació (96,2%) segons estudi de l’INE

job_application

L’Institut Nacional d’Estadística (INE) publica avui, per primera vegada, l’Enquesta d’Inserció Laboral de Titulats Universitaris (EILU). Aquesta nova operació, recollida entre setembre de 2014 i febrer de 2015, té com a objectiu proporcionar informació sobre diversos aspectes del procés de transició de la universitat al mercat laboral de la cohort de titulats universitaris de 1er i 2n cicle, i graduats universitaris del curs 2009-2010.

Els titulats universitaris del curs 2009-2010 presentaven a finals de l’any 2014 una taxa d’activitat del 93,6% (94,2% els homes i 93,2% les dones). El 75,6% dels titulats universitaris en 2010 estaven ocupats al 2014.

Pel que fa als que estaven en situació d’inactivitat, més de la meitat (56,9%) continuava estudiant quatre anys després d’haver acabat els estudis.

Per edat, les majors taxes d’ocupació s’observaven en els grups d’edat de 35 i més anys (78,9%), de 30 a 34 anys (76,1%) i en els menors de 30 anys (74,5%). Per sexe, la taxa d’ocupació era superior en els homes (78,0%)
que en les dones (74,1% de).

Per titulacions, les que van presentar les majors taxes d’ocupació el 2014 van ser Enginyeria en Electrònica (98,0%), Llicenciatura en Medicina (97,7%), Enginyeria en Automàtica i Electrònica Industrial (96,2%), Enginyeria Aeronàutica (96,0%) i Enginyeria Naval i Oceànica (94,6%).

Destacar també l’alta taxa d’ocupabilitat d’algunes de les altres titulacions que ofereix l’Escola Politècnica Superior de la UdL; En concret,  Enginyeria Informàtica amb un 93,4% d’ocupabilitat  i Enginyeria Industrial amb un 91,7%.

Podeu consultar l’informe de l’INE aquí

Oberta convocatòria a les beques de col·laboració específiques per a la JCO EPS-UdL

JCO 2017

Resta oberta  la convocatòria de les beques de col·laboració específiques per la Jornada de Campus Oberts de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida que es realitzarà el proper 10 de febrer.

Disposeu fins el dia 17 de gener de 2016 per presentar-vos a la convocatòria. Per més informació podeu consultar la convocatòria AQUÍ

Exposició: “Deconstruïnt la construcció: un tast d’arquitectura”

deconstruint la construccio definitiu

Fins al proper 20 de febrer, a la sala d’exposicions de l’edifici del CCCT del campus de Cappont (Jaume II, 67, planta soterrani) podreu visitar l’exposició “Deconstruïnt la construcció: un tast d’arquitectura”