Augmenten les ofertes laborals TIC a Espanya al desembre 2015 segons ticjob

indicadores-dic

El volum d’ofertes d’ocupació del sector de les Tecnologies de la Informació (TIC) al mes de desembre de 2015 ha estat de 9.614 ofertes, fet que suposa un increment del 14% respecte al mateix període de l’any anterior.

Entre els llocs més demandats del sector IT, del total de les ofertes publicades, destaca el d’analista programador Java, seguit de desenvolupador Java i consultor SAP.

Pel que fa a l’experiència requerida, les ofertes que sol·liciten candidats amb entre 5 i 10 anys d’experiència en el sector TIC han estat les de major volum seguides de les d’entre 2 i 5 anys. Les ofertes de primera ocupació augmenten en 14 punts percentuals respecte al mes anterior.

El tipus de contracte més reclamat al desembre 2015 ha estat l’indefinit en un 61% de les ofertes. En segon lloc es troba el temporal amb el 26% i per freelance al 11%.

Les regions a Espanya on hi ha hagut més volum d’ofertes d’ocupació del sector de les Tecnologies de la Informació han estat en aquest ordre: Madrid, Catalunya i Andalusia.

Font: TicJob

Beques de col·laboració per la Jornada de Campus Oberts UdL de l’EPS

Resta oberta  la convocatòria de nou beques de col·laboració específiques per la Jornada de Campus Oberts de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

Disposeu fins el dia 18 de gener de 2016 per presentar-vos a la convocatòria. Per més informació podeu consultar la convocatòria aquí.

2a edició del Curs de Postgrau en disseny i gestió d’entorns BIM-REVIT

Aquest proper divendres, 15 de gener s’inicia a l’Escola Politècnica Superior la 2a edició del Curs de Postgrau en disseny i gestió d’entorns BIM-REVIT, després que la 1a edició, duta a terme del febrer al juliol d’aquest mateix any, finalitzés amb gran èxit (+ info).

Es tracta d’una oportunitat de complementar la formació, donant un implement al currículum de la forma més adequada: amb un títol de postgrau universitari, reconegut per la UdL en tots els aspectes, des de el seu centre de formació continua.

El Postgrau es configura en un seguit de cursos que independitzats possibiliten una formació que va incrementat el coneixement en els entorns plantejats. Tots els cursos podran ser cursats individualment, malgrat que es prioritzarà la matriculació d’alumnes que escullin desenvolupar el Postgrau íntegrament.

A més, el preu d’aquesta segona edició del Postgrau íntegre continua essent força ajustat (1950 euros), mentre que en circuits externs de formació aquest preu es veu força incrementat.

El link , en el que ja es pot fer la preinscripció, per iniciar el curs a mitjans de gener de 2016 és el següent:

El Postgrau resta obert a tot tipus de professionals del sector  i  no es necessari  tenir titulació universitària (arquitectes, enginyers, arquitectes tècnics, enginyers tècnics, delineants, sobrestants, interioristes, estudiants no titulats de les anteriors carreres universitàries citades).

Per qualsevol dubte que tingueu al respecte, o per obtenir més informació podeu contactar amb: Xavier Fermín Rodríguez Padilla, director i coordinador del Postgrau (Tel. 637462382 – xrodriguezp@diei.udl.cat)

Presentación3