Reunió Informativa sobre les beques Google Summer of Code 2016

Google Summer of Code 2016

El divendres 22 de gener de 2016, a les 12:00 a la Sala de Graus de l’EPS, tindrà lloc una reunió informativa sobre les Beques Google Summer of Code 2016.

El programa Google Summer of Code ofereix als estudiants la possibilitat de treballar i aprendre amb programari lliure durant un període de tres mesos a l’estiu, rebent més de 5.000 euros pel seu treball.

Aquest programa de Google, des de la seva creació l’any 2005, ha reunit més de 9.000 estudiants de gairebé un centenar de països de tot el món. Els sol·licitants que siguin acceptats estaran aparellats amb un o diversos mentors dels projectes participants, augmentant d’aquesta manera les oportunitats d’aconseguir en el futur una ocupació relacionat amb la seva activitat acadèmica.

Des de fa 3 anys i de la mà del Google Developers Group Lleida  i el Liquid Galaxy Lleida, diversos alumnes de l’Escola Politècnica Superior ha estat seleccionats per gaudir d’una d’aquestes beques [2015] [2014] [2013]

Jérôme Barrau, professor de l’EPS, al programa Cafeïna de Lleida TV

2

Avui, a partir de les 15:15 al programa Cafeïna de Lleida TV parlaran amb Jérôme Barrau, professor l’Escola Politècnica Superior de la UdL, que explicarà el projecte europeu de recerca sobre refrigeració de sistemes microelectrònics avançats en el què està treballant el Grup de recerca en Sistemes Dinàmics Aplicats en Energia Solar (SDAES) (+INFO)

Cursos Centre de Formació Contínua UdL

eficiencia-energetica

Us informem d’una sèrie de cursos organitzats pel Centre de Formació Contínua de la UdL, que poden ser del vostre interès:

.

1. Certificació d’ eficiència energètica d’ edificis existents a través de les eines CE3 i CE3X: Cas pràctic (UdL)

Aquest curs pretén ajudar als possibles usuaris de les eines de software oficials utilitzades per avaluar la certificació energètica d’edificis existents, a nivell residencial i del sector terciari, d’acord amb el Real Decret 235/2013.

MATRÍCULA: 15/12/15 fins al 01/02/16

IMPORT MATRÍCULA: 100 € (Taxa d’expedició del títol inclosa a l’import de la matrícula)

.

2. Nocions bàsiques sobre càlculs tèrmics i millores d’ eficiència energètica d’ un edifici a través de les eines LIDER i CALENER (UdL)

Aquest curs pretén ajudar als possibles usuaris de les eines de software oficials LIDER i CALENER utilitzades per comprovar el compliment de qualsevol projecte de nova construcció i/o gran rehabilitació amb el Codi Tècnic de l’Edificació actual.

MATRÍCULA: 15/12/15 fins al 19/01/16

IMPORT MATRÍCULA: 240 €