Focus group dels estudiants del Màster en Enginyeria Informàtica

IMG_20160120_182838

Els dies 19 i 20 d’octubre es va celebrar a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida la presentació de les idees de negoci que s’han desenvolupat en diferents assignatures del  màster en Enginyeria informàtica (+INFO).

Doncs bé, aquesta setmana cada grup d’estudiants va dur a terme una presentació de 20 minuts d’una idea de negoci basada en el desenvolupament d’una app amb Android davant de professionals de reconegut prestigi del mon empresarial.  Aquest professionals els hi van fer suggeriments i comentaris amb la finalitat de millorar aquestes idees de negoci fer-les més viables i competitives en un hipotètic entorn real.

IMG_20160119_193017

Lectura Tesi Doctoral. Alberto Montañola Lacort

udl-eps
LECTURA TESI/LECTURA/DEFENCE: The pairwise problem with High Performance Computing Systems, contextualized as a key part to solve the Multiple Sequence alignment problem