L’EPS ofereix 3 de les 5 carreres més demandes per les empreses: Enginyeria Tècnica Industrial, Enginyeria Industrial i Enginyeria Informàtica

personal-seleccion-rrhh_hi

Adecco ha realitzat un informe de les carreres més demandades pels alumnes espanyols en relació amb les seves sortides professionals amb l’objectiu d’intentar orientar i ajudar els alumnes que estiguin a punt de fer el salt a la universitat.

Com es habitual en aquests darrers anys, la titulació que més demanden les empreses és Administració i Gestió d’Empreses (ADE) que arriba a un 7,5% de la demanda d’ocupació. En segon lloc es troba la carrera d’Enginyeria Tècnica i Industrial que arriba al 5,6% de la demanda del mercat, seguida en tercer lloc, per l’Enginyeria Industrial. La quarta posició l’ocupa l’Enginyeria Informàtica.

Cal remarcar que les les 5 primeres titulacions demandades per l’empresa, 3 es poden cursar a l’Escola Politècnica Superior de la UdL: Enginyeria Tècnica Industrial (Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Màster en Enginyeria Industrial i Màster en Enginyeria Informàtica)

La llista completa de les 20 carreres universitàries més demandades per les empreses es:

1. Administració i Direcció d’Empreses
2. Enginyeria Tècnica Industrial
3. Enginyeria Industrial
4. Enginyeria Informàtica
5. Ciències Empresarials
6. Economia
7. Dret
8. Enginyeria Tècnica Informàtica
9. Enginyeria de Telecomunicacions
10. Relacions Laborals