1r Meetup de gent interessada en el desenvolupament de software a Lleida

Posted on febrer 22, 2016
Filed under Agenda

Meetup software

El proper dijous 25 de febrer a l’aula 0.03 de l’EPS [plànol], a partir de les 19:30h, es durà a terme el 1r Meetup de gent interessada en el desenvolupament de software a Lleida, iniciativa d’un ex-alumne de l’Escola Politècnica Superior de la UdL: http://www.meetup.com/Lleida-Developers/

L’objectiu d’aquesta primera reunió es el de conèixer-nos i definir el que voldrem fer en futurs Meetups. Començarem per la presentació del Meetup en si, i continuarem per una mica de ronda de presentacions. Després d’això tindrem una mica de debat sobre temes que ens agradaria aprendre o difondre, activitats, etc. Després de la presentació es farà una breu introducció a la programació funcional, explicant les principals característiques i avantatges, a càrrec de Juan Manuel Gimeno, professor de l’EPS de la Universitat de Lleida.

El Meetup compta ja amb 26 inscrits incloent antics alumnes, alumnes, professors i altres interessats, però ni de bon tros està tancat: Si t’interessa no dubtis i vine el proper 25 de febrer a l’EPS!

Comentaris

2 Responses to “1r Meetup de gent interessada en el desenvolupament de software a Lleida”

1.  Enric Trullols Ripollés on febrer 24th, 2016 01:00

Estic interessat en el meetup…Qué he de fer per participar-hi ?

2.  l4372062 on febrer 24th, 2016 09:53