Continuen a bon ritme les obres del projecte “Emsimision Training Medical Center”, a Ouagadougou, Burkina Faso

IMG-20160128-WA0000

Les obres de construcció del primer mòdul d’habitatge que formarà part del centre mèdic “Emsimision Training Medical Center” a Uagadougou (Burkina Faso) continuen a bon ritme.

IMG-20160219-WA0000

Com ja us vam informar a començament del mes de gener (+ INFO), voluntaris dirigits a Uagadougou per Eduard Zafra, arquitecte Tècnic graduat a l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) continuen treballant de valent per acomplir l’objectiu de dotar aquesta zona de la capital de Burkina Faso d’un centre mèdic.

IMG-20160218-WA0000

El projecte, que compta amb finançament de l’Oficina de Desenvolupament i Cooperació i el Consell Social de la UdL i la col·laboració de la contrapart local Emsimision, la Fundació Lleida Solidària i l’associació Domoterra, està dirigit Lídia Rincón, doctora arquitecta i professora lectora de l’EPS) de la UdL.

IMG-20160220-WA0000

Fira UdLTreball 2016

Fira treball 2016

Un dels compromisos que la Universitat de Lleida assumeix en el seu Pla Estratègic i Estratègia Docent i de Formació, és l’impuls de l’ocupabilitat de l’estudiantat i dels nous titulats i titulades.

UdLTreball vol ser el punt de referència anual a la ciutat de Lleida que impulsi, i faciliti al teixit empresarial, la captació del millor talent que genera la UdL.

-          Per a l’estudiant, UdLTreball és la forma de conèixer de primera mà les oportunitats laborals del territori, rebre orientació específica sobre l’ocupabilitat i aprendre, mitjançant les activitats que s’hi faran, la millor manera de promocionar-se en el seu perfil laboral.

-          Per a l’empresa, UdLTreball és la forma de donar-se a conèixer i mostrar-se com una opció real de futur professional, així com de tenir contacte directe amb les opcions de treball en comú i formació contínua que li ofereix la Universitat de Lleida.

Si estudies, si t’has graduat o si tens una empresa o representes una institució, t’esperem a la fira!

Francesc Giné, director de l’EPS, en directe a UA1 Ràdio

Presentación1

Demà dimarts 8 de  març, en directe a les 12.30h, el director de l’Escola Politècnica Superior de la UdL, Francesc Giné de Sola  serà entrevistat per Jordi Sebastià  al programa d’informació i entreteniment  “Un dia més” de UA1 Ràdio Lleida (104.5 FM).

L’EPS, el 3r centre amb més visitants en la JCO per a les Famílies de la UdL

El proper dissabte 5 de març tindrà lloc a l’Escola Politècnica Superior la Jornada de Campus Oberts per a Famílies de la UdL.

La JCO per a Famílies s’adreça justament a les famílies d’estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida i comarques i de la Franja de Ponent, amb l’objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial dels estudiants als pares i mares dels futurs alumnes universitaris, informar sobre els estudis que s’imparteixen en els centres universitaris, així com dels serveis i les prestacions que ofereix la UdL.

La jornada es desenvoluparà en dos torns (10h i 12h). En aquests torns les persones interessades poden conèixer els estudis que ofereix l’EPS i visitar-ne les instal·lacions. La durada prevista de l¡activitat és d’una hora i mitja.

La UdL acollirà la visita de 488 persones de 164 famílies en la primera sessió de la 12a Jornada de campus oberts que es farà aquest dissabte. Per primer cop, el Servei d’Informació i Atenció Universitària (SIAU) ha programat dues sessions per a pares i mares de futurs alumnes. La segona serà el pròxim 7 de maig, més a prop del període de preinscripció. L’any 2015 van prendre part en la iniciativa 531 persones de 184 nuclis familiars.

El centre que rebrà més visites és la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social (137), seguida per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària (120) i l’Escola Politècnica Superior (97).

INSCRIPCIÓ per Web

Localitzacions dels centres de la UdL

Servei d’Informació i Atenció Universitària
C. Jaume II, 67 bis
25001 Lleida
jornadapares@seu.udl.cat

Arriba el fEPStival a l’EPS

Captura

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) celebra la seva festa, el fEPStival, el divendres 4 de març de 2016.

Els alumnes del consell de l’estudiantat de l’EPS, acompanyats pels voluntaris, organitzen un dia ple d’activitats, concursos, festa , trobades amb empreses i molt mes, per tal de passar un divertit dia i enfortir la convivència entre els alumnes de l’escola.

El fEPStival lloc al recinte del campus de Cappont i amb l’objectiu d’afavorir la participació de la comunitat educativa en les activitats programades queda suspesa l’activitat docent del 4 de març a partir de les 11:00 hores. Podreu participar en les següents activitats (podeu consultar el programa de les activitats i fer la inscripció a http://www.consell-eps.udl.cat/fepstival/index.html:

Hackaton Robocode
Stands d’empreses
Activitats esportives
DINAR: Gran paella
Torneig de botifarra
Torneig de poker
Concurs de Dj ’s
Concerts
Barbacoa
etc ..

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster