L’EPS realitza un taller de Forces i Politges als alumnes de l’INS La Mitjana en el marc del Projecte Sinergia

Els passats dia 8 de març, es va realitzar a l’institut la Mitjana de Lleida un taller de Forces i Politges a càrrec del professor de l’EPS i Vicerector de Planificació, Innovació i Empresa de la UdL, Ferran Badia Pascual sota la coordinació de la professora de l’Escola Politècnica Superior Susana Maza.

Aquest taller s’emmarca en el conjunt d’activitats del conveni de col·laboració “SINERGIA” que es duu a terme entre ambdues institucions. [+INFO]

El taller es va adreçar als alumnes de tercer curs d’ESO i l’objectiu era comprendre millor el concepte de vector i força aplicada sobre un objecte, així com el funcionament de diferents mecanismes com ara les politges.

Lluís Mas, estudiant de l’EPS, guanya l’or als campionats de Catalunya universitaris de Taekwondo

477603_348787638515765_1682734639_o

Lluís Mas Ruiz, alumne de Grau en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior de la UdL ha aconseguit l’or en els campionats de Catalunya Universitaris de Taekwondo en la categoria – 80 Kg.

L’esportista lleidatà va iniciar-se en la pràctica d’aquesta disciplina esportiva al Gimnàs La Bordeta a l’edat de 5 anys. Des d’aleshores ha participat en diferents competicions de combat i exhibicions aconseguint diverses fites importants: campió d’Espanya Sub-21, campió de Catalunya junior i 3r del campionat de España junior.

Enhorabona!