Alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS visiten el Parc Tecnològic de Lleida

20160331044625

Ahir, els alumnes del Màster en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) van realitzar  una visita al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL) on van ser rebuts pel gerent del Parc, el Sr. Josep Clotet, van participar en la ponència “Analizando el mercado de precios y aplicaciones TIC. Caso Mercolleida” i van poder visitar, de la mà del Sr. Andreu Ibáñez, algunes de les instal·lacions del Parc com ara el Liquid Galaxy Lab i el Lleida Drone Lab, amb els que l’EPS manté estretes relacions de col·laboració.

Imatges

Candidats finalistes a la Distinció Docent EPS “Joan Gimbert” curs 2014-15

Distincio-Docent-JG

L’Escola Politècnica Superior vol fomentar la qualitat de la docència del seu professorat atorgant uns premis que permetin reconèixer la tasca docent realitzada i animin el professorat a seguir treballant en la millora de la qualitat de la docència, la Distinció Docent EPS “Joan Gimbert”

.Aquests premis, que enguany arriben a la 3a edició, porten el nom d’en Joan Gimbert, qui fou professor de l’EPS des de els seus inicis, i qui destacà per la seva dedicació a la docència i la innovació a l’aula per tal d’apropar les matemàtiques als seus alumne, i es preocupà especialment per mostrar-los les seves aplicacions en el camp de les enginyeries.

La Comissió Avaluadora considera que és encoratjador donar a conèixer aquells professors que han quedat en les posicions més destacades. Per aquest motiu us adjuntem, per ordre alfabètic, els tres professors de cada titulació candidats a la distinció:

Grau en Enginyeria Informàtica:

Sr. Ramon Béjar Torres

Sr. Jordi Planes Cid

Sr. Josep M. Ribó Balust

Grau en Arquitectura Tècnica:

Sra. Maite Grau Montaña

Sr. Eduard Gregorio López

Sr. Gabriel Pérez Luque

Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica:

Sr. Ferran Badia Pascual

Sra. Rosa M. Gil Iranzo