II Fira MEINF SKILLS a l’EPS

Ahir es va realitzar la II Fira MEINF-SKILLS. Una Fira dirigida principalment als alumnes de 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica, així com als titulats, tant de Grau en Enginyeria Informàtica com d’Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió i Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes, i Enginyers Informàtics, però també obert a qualsevol alumne o titulat d’altres titulacions que vulguin, el curs 2016-17, cursar el Màster en Enginyeria Informàtica a l’Escola Politècnica Superior de la UdL (MEINF).

En la Fira MEINF-SKILLS van participar diversos professor i alumnes actuals del  Màster en Enginyeria Informàtica amb l’objectiu d’informar i aclarir dubtes als futurs estudiants.

També es van dur a terme diversos tallers pràctics de competències del Màster.

Imatges

International DRONE DAY a Lleida

banner horitzontal idd 2016

El proper dissabte 7 de maig arriba a Lleida l’International Drone Day, un esdeveniment mundial on més de 150 equips de tot el món s’uneixen per difondre aquesta tecnologia. És una activitat lúdica dedicada a particulars, aficionats, però també a empreses que vulguin mostrar les seves capacitats.

L’equip d’organitzadors Team Catalonia capitanejat per LleidaDrone i RC Drone Catalunya aquest any ha assumit el repte de créixer en volum: zona de vol de 9.000 m3 per a les carreres de drones, més de 1.000 m2 per a la zona expositiva de drones, tallers i xerrades, …

Drones de Carreras realitzaran una carrera demostrativa de la tecnologia FPV (First Person View), amb les  noves càmeres HD. I perquè tothom que està interessat en endinsar-se al món dels drones de carreres FPV pugui fer-ho, DeflyDrone realitzarà un taller de construcció d’aquests drones, amb proves a la nostra xarxa de seguretat.
Inscripcions i tota la informació en aquest post a part.

Els Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida, el Liquid Galaxy LAB i el LleidaDrone LAB, tornaran a estar presents en l’esdeveniment, on alguns dels alumnes de l’Escola Politècnica Superior de la UdL,  becats per Google, tindran una zona equipada amb un Liquid Galaxy i el projecte FAED.

becats-google-parc-2015

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, ens acompanyarà amb els drones del seu nou laboratori Drone, liderats pel professor Juan Antonio Garriga.

Per assistir a l’esdeveniment no és necessària inscripció, tret que es vulgui portar drones de propietat per exhibir, sempre a títol particular. Aquells que aneu a portar els vostres equips ompliu el formulari que trobareu AQUÍ

colaboradores IDD 2016 FINAL