Universitat d’Estiu de la UdL: Cursos organitzats pel professorat de l’EPS

Capturattwe4t

Avui s’inicia el període d’inscripció i matriculació als diferents cursos de la Universitat d’Estiu de la UdL … més de 50 cursos que es realitzaran del 27 de juny al 22 de juliol de 2016 en diferents seus: Lleida, La Seu d’Urgell, Tremp, Les Borges Blanques, La Granadella, Agramunt, Arbeca, Pont de Suert, Balaguer i Os de Balaguer, així com en format de cursos virtuals.

A l’enllaç http://www.udl.cat/ca/serveis/estiu/ podeu consultar la totalitat del cursos i accedir a la butlleta d’inscripció. No obstant, tot seguit us deixem els enllaços directes als cursos organitzats pel professorat de l’Escola Politècnica Superior:

CURSOS A LLEIDA

Desenvolupament de Videojocs Utilitzant l’Eina Cocos2dx

Disseny d’Estructures d’Edificació amb CYPECAD

Comunicació 2.0: Eines per Fer Presentacions Innovadores

La Clau de l’Èxit de les Energies Renovables: l’Emmagatzematge i l’Eficiència Energètica

Construcció i Ús d’una Impressora 3D

Iniciació a la Modelització i al Calibratge Energètic d’Edificis amb Open Studio i Energy Plus

CURSOS VIRTUALS

Social Media Management. Comunicació i Promoció Efectiva a les Xarxes Socials