Sessió informativa del Grau en Enginyeria Informàtica

Sessio infiormativa GEI - PEE i TFG

El proper dijous 12 de maig es realitzarà una sessió informativa del GRAU EN ENGINYERIA INFORMÀTICA dirigida als alumnes de 3r curs on es tractaran els temes:

- PRÀCTIQUES EN EMPRESA

- TREBALL FINAL DE GRAU

la xerrada tindrà lloc a l’Aula 2.09 de l’edifici Polivalent del campus de cappont (Jaume II, 71) a partir de les 12h

Seminari INSPIRES a càrrec de la Dra. Katia Perini (Università degli Studi di Genova)

INSPIRES Katia Perini

El proper dijous dia 12 de maig a les 12 hores tindrà lloc el següent seminari del Centre de Recerca INSPIRES:

Urban green infrastructure and outdoor comfort in urban areas

a càrrec del Dr. Katia Perini Architect, PhD www.ecosystemics.eu de la Università degli Studi di Genova – Dipartimento di Scienze per l’Architettura

L’aula del seminari serà la Sala de Graus (2.03) de l’EPS (Campus de Cappont).

Us hi esperem

Sessions informatives alumnes del Grau en Enginyeria Informàtica

La setmana vinent es realitzaran un parell de sessions informatives adreçades als estudiants del Grau en Enginyeria Informàtica

En concret les sessions seran:

Dimarts 10 de maig  a les 17:10 a l’aula 0.04 EPS
Sessió Informativa sobre els Blocs d’Especialització del GEI
Dirigida a estudiants de 2n curs del GEI
.

reunio GEI Blocs

Dijous 12 de maig a les 12h a l’aula 2.09 de l’Edifici Polivalent
Sessió Informativa sobre les Pràctiques en Empresa i el  Treball Final de Grau
Dirigida a estudiants de 3r curs del GEI
.

Sessio infiormativa GEI - PEE i TFG

Donada la importància dels temes a tractar us animem a assistir.

Reunió informativa per als estudiants de 3r i 4t d’Arquitectura Tècnica

REUNIO AT2

El proper dilluns 9 de maig, de 12h a 13 h, tindrà lloc a l’aula 0.02 de l’EPS una reunió informativa adreçada als estudiants de 3r i 4t d’Arquitectura Tècnica en la qual tractarem els temes següents:

- Explicació del canvi en la denominació de la titulació. Aquest punt també afecta als estudiants de 4t curs.

- Optativitat de 4t curs.

- Pràctiques tutelades en empresa.

- Normativa de Treball Final de Grau.

- Matèria Transversal.

- Normativa de qualificació curricular de finalització.

Donada la importància dels temes a tractar us animem a assistir.

Èxit de participació i alta qualitat dels treballs en el 13è Mercat de Tecnologia de Lleida

El Campus de Cappont de la Universitat de Lleida va rebre ahir un total de 1.750 alumnes de Secundària i Batxillerat de 25 centres educatius que van participar en el 13è Mercat de la Tecnologia de la UdL, una trobada tecnològica finançada i organitzada pel Vicerectorat de Recerca de la UdL,  per l’Institut de Ciències de l’Educació de la UdL i l’Escola Politècnica Superior de la UdL en col·laboració amb altres institucions i empreses [veure], amb l’objectiu de potenciar les vocacions científiques i tecnològiques entre els nois i noies de secundària i batxillerat i on es van presentar més d’una cinquantena de ginys i experiments duts a terme per aquests estudiants.

20160505_094651

En aquesta edició LA TECNOLOGIA I L’ALIMENTACIÓ va ser el  tema transversal i fil conductor dels treballs i projectes.

El Mercat de Tecnologia va incloure vora 30 activitats entre demostracions, exposicions, tallers, xerrades i visites …  moltes impartits per professorat de l’Escola Politècnica Superior de la UdL o centrades en les titulacions de l’Escola:

TALLER DE ROBÒTICA EPS

Jordi Palacín – Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL / Grup de Recerca en Processament de Senyal i Robòtica

TALLER DE CRIPTOGRAFIA: LA CIÈNCIA DELS SECRETS

Ricard Garra – Departament de Matemàtica de la UdL – Grup de Recerca en Criptografia i Grafs

TALLER SCALEXTRIC INMIND

Jordi Virgili – Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL – GRIHO (Grup de Recerca en Interacció Persona-Ordinador i Integració de Dades de la UdL)

TALLER DE VOTACIÓ ELECTRÒNICA: ÉS SEGUR VOTAR PER INTERNET?

Santi Martínez – Departament de Matemàtica de la UdL – Grup de Recerca en Criptografia i Grafs

TALLER DE SMARTPHONES

Montserrat Sendín – Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial de la UdL

TALLER DE RESISTÈNCIA DE MATERIALS