3r Meetup de Lleida Developers a l’EPS

600_449708968

La setmana passada l’Escola Politècnica Superior va acollir el 3r Lleida Developers Meetup. 30 assistents van gaudir aquest cop de les xerrades impartides per dos desenvolupadors a l’empresa GFT referents a dues de les tecnologies majoritàries en el desenvolupament web:

• Roger Torra va presentar la tecnologia Angular

600_449708965

• David Castellà va presentar la tecnologia React

600_449708974

Posteriorment es va obrir un espai de debat obert entre els ponents i els assistents on es van comentar avantatges i inconvenients de cada tecnologia.

TAMBÉ ET POT INTERESSAR

1r Meetup

2n Meetup

L’EPS present a l’International Drone Day

International Drone Day (13)

L’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida va participar activament  a l’International Drone Day 2016 que es celebrar el passat cap de setmana al Magical Media i que organitzava Lleida Drone i RC Drone Catalunya.

Juan A. Garriga, professor de l’EPS va impartir la conferència : Fundamentos para la configuración y construcción de un drone, basada en l’experimentació a l’EPS per tal de crear un sistema amb materials més assequibles que els comercials i amb programari lliure per fer més accessible la tecnologia dels drons a tothom.

International Drone Day (1)

Així mateix, els alumnes de l’EPS premiats amb les beques d’estiu de Google [+ INFO] també van participar en la Jornada en el Liquid Galaxy LAB y el LleidaDrone LAB, habilitant una zona equipada amb un Liquid Galaxy i el projecte FAED.

International Drone Day (3)

Imatges

Reunió informativa del Màster en Enginyeria Industrial

REUNIO mind3

El proper dijous 19 de Maig, a les 12:30 hores, a l’aula 0.03 de l’EPS, es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster en Enginyeria Industrial, conduent a la professió d’Enginyer Industrial, adreçada als alumnes de 3er i 4art cursos dels graus d’industrials (Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica).

En aquesta reunió representants d’empreses del sector industrial exposaran la seva visió sobre la importància del Màster en Enginyeria Industrial i l’assoliment de la professió d’Enginyer Industrial en el vostre futur professional.

Els ponents seran:

-          Sr. Sebastià Espinet – Sorigué

-          Sr. Alfred Guitart - Einesa

Atès que és important que disposeu d’aquesta informació de primera mà, i amb la possibilitat d’esclarir dubtes, us encoratgen a assistir-hi.

Albert Castell – Coordinador del Màster Enginyeria Industrial

Maite Grau - Cap d’Estudis d’Industrials i Arquitectura Tècnica