El professor Víctor Cubillos visita l’EPS

IMG_2869 - copia

Avui el Prof. Víctor Cubillos ha visitat l’EPS en el marc de l’estratègia d’internacionalització que la Universitat de Lleida ha endegat en l’àmbit iberoamericà amb els objectius de:

-        Difondre l’oferta formativa de la UdL als països Iberoamericans
-        Establir programes d’intercanvi d’estudiants amb universitats Iberoamericanes
-        Identificar llocs on fer pràctiques en empresa a Iberoamèrica
-        Construir dobles titulacions amb universitats Iberoamericanes
-        Divulgar els programes de doctorat i les oportunitats de fer-lo a la UdL
-        Identificar altres oportunitats de valor per la UdL
.

Per tal de dissenyar les accions i estratègies més adequades per cada objectiu, detectar les millors oportunitats i establir les aliances estratègiques adequades, la UdL compta amb l’assessorament del Prof. Víctor Cubillos, persona de prestigi dins l’entorn universitari Iberoamericà.

Representants de PIMEC-Lleida visiten les instal·lacions de l’EPS i el Centre de Rercerca INSPIRES

DSC02029

Representants de PIMEC-Lleida, la confederació patronal més representativa de les micro, petites i mitjanes empreses (Pimes) i els autònoms de Catalunya, van visitar el passat divendres les instal·lacions de l’Escola Politècnica Superior i l’edifici CREA de la Universitat de Lleida amb l’objectiu de conèixer de primera mà la feina desenvolupada dels Grups de Recerca que engloba el Centre de Recerca INSPIRES (Institut Politècnic de Recerca i Innovació en Sostenibilitat).

La visita va estar coordinada en tot moment pel Consell Social de la Universitat de Lleida i dirigida per la directora d’INSPIRES  i professora de l’EPS, la catedràtica Luisa F. Cabeza i el director de l’EPS, Francesc Giné.