Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Ferran Verdés Castelló
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica

Títol de Treball/Projecte: Les xarxes sense fils des del punt de vista de la seguretat informàtica

Director/a: Carles Mateu

Tribunal:

President/a: Enric Guitart
Secretari/a: Carles Mateu
Vocal: Jordi Planes
Suplent 1: Cèsar Fernández
Suplent 2: Josep Argelich
Suplent 3: Tere Alsinet

Presentació:

Data: 13 de juny de 2016
Hora: 16:45 h
Aula: 2.01 EPS

L’EPS protagonista del programa de Lleida TV, “Viu l’experiència UdL”

4232235

En el marc d’una acció de promoció  i difusió dels estudis que s’imparteixen a la Universitat de Lleida, s’estan preparant una sèrie  de programes dedicats a cada un dels centres sota el títol genèric  “Viu l’experiència UdL”.

Aquesta setmana s’han realitzat les gravacions a l’Escola Politècnica Superior i podeu veure el programa resultant a l’enllaç:

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Ruben Lupiañez Chanes
Titulació: Màster en Enginyeria Industrial

Títol de Treball/Projecte: Implementación del sistema de control de un robot mòvil con un microcontrolador ARM

Director/a: Marcel Tresánchez

Tribunal:

President/a: Dani Martínez
Secretari/a: Marcel Tresánchez
Vocal: Eduard Clotet
Suplent 1: Javier Moreno
Suplent 2: Francesc Clarià