L’EPS ofereix als seus alumnes de nou ingrés cursos zero de matemàtiques i física

Alumnes al curs zero de Física del curs 2015-16

Per tercer any consecutiu l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida organitza, abans de l’inici del curs acadèmic 2016-17, dos cursos intensius de matemàtiques i física amb l’objectiu de revisar i refrescar conceptes i igualar en els futurs alumnes del centre els nivells de coneixement en aquests àmbits.

En l’actualitat,  l’accés dels estudiants de nou ingrés als estudis de grau és molt divers, i per aquest motiu els nivells de  coneixements bàsics en matemàtiques i física són ben diferents, el que fa que, alguns d’aquest alumnes necessitin un petit ajut inicial, per tal de garantir un seguiment adequat de les assignatures de matemàtiques i física de primer curs de les titulacions de grau: Arquitectura Tècnica, Enginyeria Informàtica, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

Aquests cursos reben els nom de “Curs zero” i se’n ofereix un per a Matemàtiques (Juliol) i un altre per a Física (Setembre), amb una durada de 25 hores cadascun en sessions diàries de 3 hores (de 10:00h a 13:00h). El període de matrícula es del 13 al 21 de juliol de 2016.

Trobareu tota la informació dels cursos zero a:

curs-zero-MAT.jpg

curs-zero-FI.jpg

Luisa F. Cabeza a la conferència del Projecte Europeu INPATH-TES sobre tecnologies i aplicacions d’emmagatzematge d’energia tèrmica

Captura

En el marc del projecte Europeu INPATH‐TES (www.inpathtes.eu) del programa Horitzó 2020, coordinat per la Universitat de Lleida a través de la directora del grup de recerca GREA Luisa  F.  Cabeza,  el  proper  15  de juny  es durà  a  terme  una conferència  a  Brussel·les,  dirigida  principalment  a empreses i  institucions  interessades  a beneficiar‐se dels futurs resultats del projecte.

El  consorci  del projecte INPATH‐TES  reuneix  22  participants de  14  països,  amb l’objectiu principal de posar en marxa un programa de doctorat conjunt Europeu sobre tecnologies i aplicacions d’emmagatzematge d’energia tèrmica. La conferència proposa reunir les parts interessades, especialment  de l’àmbit  de  la  indústria,  per  explicar la  proposta  educativa  que s’està desenvolupant dins del projecte, i discutir com aquest doctorat podria satisfer les diverses necessitats de la indústria en l’àrea de l’emmagatzematge d’energia tèrmica.

El projecte està finançat per la Comissió Europea a través del programa de recerca i innovació Horitzó 2020 mitjançant l’acord de subvenció número 657466 (INPATH‐TES).