L’EPS protagonista al programa El debat de Lleida activa: “La UdL exporta coneixement solidari”

Capturaqqeqw

El programa de Lleida TV, El debat de Lleida Activa, va dedicar l’espai del passat 11 de juny a les accions solidàries desenvolupades des de la UdL i ens plau el fet que dos dels projectes exposats tenen a l’Escola Politècnica Superior com a actor principal. En concret, van participar a la taula la professora del Grau en Arquitectura Tècnica i directora del projecte Earthbag Building a Burkina Faso, Lídia Rincón i Àlex Moreno, doctorand del grup d’investigació SDAES amb el projecte de la construcció d’una planta de biogàs a Bolívia.

Podeu veure el tall corresponent AQUÍ

Elevator Pitch al Màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS

IMG_20160613_191612

Aquesta setmana en el marc de les assignatures del Màster en Enginyeria Informàtica, Projecte TIC: Desenvolupament i Implantació, Gestió de Projectes Informàtics, Direcció d’Empreses Tecnològiques i Emprenedoria i Direcció d’Empreses Tecnològiques i Emprenedoria es van presentar, en format Elevator pitch, les idees de sis grups de treball d’estudiants del màster que han treballat durant tot el curs.

IMG_20160613_192128

Cadascun dels membres dels grups han d’intentar vendre la seva idea de negoci a un potencial inversionista que disposa de 50.000€ per a invertir entre tots els equips. L’originalitat radica en el fet que s’obliga als estudiants a “vendre” la seva idea mitjançant la tècnica comunicativa del pitch, un recurs molt útil a l’hora de presentar projectes propis i captar l’interès del públic. Està  basada en presentar de manera breu, clara i concisa els punts principals d’un projecte amb la intenció de seduir al públic i convèncer-lo de la seva idoneïtat. El seu nom “elevator pitch” fa referència a la idea que només es disposa del temps que dura un viatge en ascensor (uns dos minuts) per dur a terme la presentació i convèncer l’oient de per què s’ha de tirar endavant el projecte.

IMG_20160613_191917

Imatges