Alumnes de l’EPS aconsegueixen, per quart any consecutiu, les cobejades beques d’estiu de Google

Posted on agost 29, 2016
Filed under Notícies. EPS

IMG-20150209-WA0000

Alumnes de l'EPS becats al 2015

La multinacional Google finança nous projectes tecnològics arreu del món i per quart any consecutiu estudiants de l’Escola Politècnica Superior de Lleida i els Laboratoris TIC del Parc Científic de Lleida, han tornat a ser becats amb una de les 1206 beques del programa de beques d’estiu de Google (Google Summer of Code).  En concret, es tracta de 4 beques per als alumnes Ismael Arroyo, Marc González, Ivan Josa i Xavi Cobos, que han rebut la col·laboració de dos alumnes més, en Gerard Rovira i en David Guiu.

Amb ells, ja són 13 les beques que han aconseguit els alumnes de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida des de l’any 2013 amb un valor total de més de 85.000 $

Screen Shot 2016-02-23 at 9.24.41 AM

[Google Summer of Code 2013]  [Google Summer of Code 2014]  [Google Summer of Code 2015]

Les beques que gestionen els laboratoris del Parc Científic amb Google i que es desenvoluparan al LleidaDrone LAB i Liquid Galaxy LAB seran per als següents projectes i alumnes:

Drone logistics

Projecte: Drone Logistics Platform

Organització: Liquid Galaxy Project
Alumne: Xavi Cobos, EPS-UDL.
Mentor: Julio Bondia-URV.
Descripció: El projecte DLP té com a objectiu millorar el projecte FAED creat el 2013 i més desenvolupat en el 2015, i variar certes funcionalitats per adequar-lo a una gestió multidrone i multipunt.

pilt

Projecte: Panoramic Interactive Live Tracker

Alumne: Marc Gonzalez, PhD candidate, EPS-UDL
Mentor: Andreu Ibàñez
Descripció: El projecte PILOT té com a objectiu desenvolupar diferents casos d’ús per a la plataforma Liquid Galaxy per a la visualització d’esdeveniments en temps real o diferit.

Tango

Projecte: Cloud Point Visualization for Liquid Galaxy

Alumne: Ismael Arroyo, PhD candidate, EPS-UDL
Mentor: Andreu Ibàñez
Descripció: El projecte desenvolupa una interfície d’usuari de gestió de múltiples fitxers i fonts i un visualitzador dels núvols de punts que generen sistemes com Project Tango, Lidar o altres fonts, adquirides via drones o altres mitjans.

(logos por Xavier Quí de Mark Visual, dissenyador i membre de LleidaDrone)

Lleida tv Cafeïna  06/09/2016

Holalleida