Seminari de Teoria de Nombres a l’EPS

MGR-CG-1023x330

Aquest proper dissabte 8 d’octubre, el grup de recerca en Criptografia i Grafs de la UdL, juntament amb els grups de Teoria de Nombres de la UAB, UB i UPC, organitzen un seminari de Teoria de Nombres amb el següent programa:

Dissabte 8 d’octubre,

Escola Politècnica Superior, Campus de Cappont – Universitat de Lleida (Jaume II, 69)

Aula 2.03 (Sala de Graus)

12′00h Sobre el creixement de la valoració l-àdica dels cardinals de les corbes el·líptiques sobre cossos finits a càrrec de Jordi Pujolàs (UdL)

12′45h Desafíos en Teoría de Números a càrrec de Adolfo Quirós (UAM)

L’entrada és lliure i gratuïta

Reunió interuniversitària amb la UCLM i la UAM en referència a la modalitat en Formació Dual del MEINF

Membres de la Escuela Superior de Informática de la Universidad de Castilla-La Mancha i de la Escuela Politécnica Superior de la Universidad Autónoma de Madrid, visiten avui l’Escola Politècnica Superior de la UdL per informar-se sobre la Modalitat en Formació Dual del nostre Màster en Enginyeria Informàtica, pioner a l’Estat.

Les dues delegacions han estat rebudes i ateses per en Ferran Badia, vicerector de Planificació, Innovació i Empresa, Francesc Giné, director de l’EPS i Josep L. Lérida, coordinador de la titulació.

Lectura Tesi Doctoral. Lídia Navarro Farré

udl-eps
.
LECTURA TESI/LECTURA/DEFENCE

Thermal energy storage in buildings through phase change materials (PCM) incorporation for heating and cooling purposes

Autor/Autora/author

Lídia Pilar Navarro Farré

Direcció/Dirección/Direction

Dra. Luisa F. Cabeza Fabra – Dr. Albert Castell Casol

Departament/Departamento/Department

Informàtica i Enginyeria Industrial

Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Enginyeria i Tecnologies de la Informació

Data lectura/Fecha Lectura/Date defence: 07/10/2016

Hora/Time: 11:00 h

Lloc/Lugar/Place: Sala de Graus (2.03). EPS

Jornada de Realitat Virtual i Videojocs a l’EPS

RV

T’interessa el món de la Realitat Virtual?

Ets un amant dels videojocs?

T’agradaria provar un shooter VR d’última generació?

Si la resposta a alguna d’aquestes preguntes és sí, no dubtis en venir el pròxim DIJOUS 6 D’OCTUBRE al VESTÍBUL principal de lEscola Politècnica Superior de 10h a 13h. Podràs provar les noves HTC Vive mentre jugues al videojoc OVERKILL VR, de GAME TROOPERS un shooter ambientat en un futur postapocalíptic amb el qual al·lucinaràs.

No t’ho pots perdre!

GameTroopers_logo