Conferència: Enginyeria i Oportunitats Professionals

ttt.jpg

El proper dijous 20 d’octubre a les 18:00h, la Sala de Videoconferències del CCCT del Campus de Cappont (Jaume II, 67) acollirà la conferència: Enginyeria i oportunitats professionals organitzada per Enginyers Lleida i l’Escola Politècnica Superior.

La Conferència, a càrrec del President de COGITI (Consell General de Graduats en Enginyeria rama industrial i Enginyers Tècnics Industrials d’Espanya), José Antonio Galdón Ruiz serà presentada pel director de l’EPS, Francesc Giné de Sola i clourà l’acte el Sr. Ramon Grau Lanau, degà del Col·legi d’Enginyers Lleida.

La conferència  donarà una visió global de l’estat actual de la professió i de les previsions de futur i l’entrada es lliure i gratuïta.

En3UdL Engineering·Enthusiasm·Entrepreneurship

En3UdL

El Consell de l’Estudiantat de l’Escola Politècnica Superior organitza el proper 20 d’octubre, en col·laboració amb el vicerectorat d’estudiantat de la UdL, la Càtedra Santander d’emprenedoria i la pròpia EPS,  En3UdL Engineering · Enthusiasm · Entrepreneurship, unes jornades en format multi-track on l’emprenedoria i l’enginyeria van de la mà.

Et vas quedar amb ganes de més l’any passat a la primera edició de En3UdL?

Doncs apunta aquesta data: 20 d’octubre i gaudeix d’aquest esdeveniment gratuït.

Perquè tornarem amb les II Jornades de la En3UdL i moltes més novetats i sorpreses!

Segueix-nos a En3UdL per assabentar-te de tot!

Reserva la teva entrada a http://entradium.com/entradas/ii-en3udl

En3UdL2