Concurs de Solucions Innovadores Placo, adreçat als alumnes de 3r i 4t curs del GATE

placo

L’empresa Saint-Gobain Placo Ibèrica S.A., fabricant de guixos i sistemes de placa de guix laminat convoca els estudiants de les escoles tècniques superiors d’Arquitectura Tècnica i Edificació, a la participació en el “Concurs de Solucions Innovadores Placo”.

L’objecte del concurs es basa en la utilització dels sistemes constructius de Saint-Gobain Placo Ibèrica S.A. potenciant la recerca de noves solucions constructives dins el marc definit en el projecte arquitectònic del concurs.

Podran participar tots els alumnes matriculats oficialment en els cursos 3r, 4t que a data de la inscripció en el concurs d’acord amb aquesta bases no hagin aprovat el seu TFG a la corresponent universitat.

Per poder presentar els treballs a concurs és requisit indispensable un registre previ de l’alumne en l’apartat INSCRIPCIONS de la pàgina web de Placo (www.placo.es). La inscripció s’efectuarà, a partir de l’1 de novembre, mitjançant el registre a la pàgina web https://www.placo.es/es-es/Universidades/Inicio

L’EPS copa els premis de la 3a edició del Concurs Idea de Desenvolupament d’Idees de Negoci Innovadores

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa

John Amin, graduat d’Enginyeria Electrònica, Industrial i Automàtica  i Joan Folguera, graduat en Administració i Direcció d’Empreses, han estat premiats amb els 4.000 euros del projecte guanyador de la tercera edició del Concurs Idea -en la modalitat general- que convoquen la Universitat de Lleida (UdL), l’Ajuntament d’Alcarràs i GLOBALleida per impulsar la creació d’empreses innovadores i/o basades en coneixement tecnològic promogudes per estudiants, graduats o investigadors en formació.

Invelon Tecnhologies: Invelon Bionics, és un projecte de creació de pròtesis biòniques ultra-realistes no invasives per suplir un membre o la part d’un membre de l’aparell locomotor, tot utilitzant l’escaneig i la impressió 3D.

En John i en Joan ja van ser premiats pel centre Yuzz Lleida en el seu programa “Joves amb idees” gràcies al seu innovador projecte de fabricació de pròtesis humanes amb impressores 3D a preu low cost. Podeu veure tota la informació AQUÍ

Foto: UdL

El segon premi d’aquesta modalitat ha recaigut en Oriol Liarte i Adrià Mateo, estudiants del Màster en Enginyeria Industrial, i Joel Rosell, estudiant del grau d’Administració i direcció d’empreses de la UdL, pel projecte Omnisurface, l’estalvi del benestar.

Es tracta d’un sistema calefactor que redueix el consum d’energia destinada a escalfar interiors que aprofita la mateixa escalfor que desprèn el cos humà amb un dispositiu que s’instal·la a les parets. Quan el dispositiu està encès, tota la radiació tèrmica que perd el cos li és retornada gràcies al dispositiu. D’aquesta manera, es redueixen les pèrdues energètiques corporals  i per aquesta raó, es pot sentir el confort tèrmic a una temperatura més baixa, expliquen els seus autors, que han estat guardonats amb 2.000 euros.

L’Oriol i l’Adrià ja van guanyar amb Omnisurface el concurs “Les idees es mouen” organitzat per Endesa i la Fundació Universitat-Empresa i van rebre una remuneració econòmica de 3.000 euros i una beca d’iniciació professional en el programa STEP de la FUE, amb formació acadèmica i pràctiques pagades a Endesa.  Podeu veure tota la notícia AQUÍ.

CubHYZ0XYAQFlgL

.