Lectura Tesi Doctoral. Laia Miró Torán

udl-eps
.
LECTURA TESI/LECTURA/DEFENCE

Industrial waste heat: mapping, estimations and recovery by means of TES

Autor/Autora/author

Laia Miró Torán

Direcció/Dirección/Direction

Dra. Luisa F. Cabeza Fabra

Departament/Departamento/Department

Informàtica i Enginyeria Industrial

Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Enginyeria i Tecnologies de la Informació

Data lectura/Fecha Lectura/Date defence: 09/11/2016

Hora/Time: 11:00 h

Lloc/Lugar/Place: Sala de Graus (2.03). EPS

Elles també valen per a enginyeres (però fugen)

Alumnes de l'EPS. Curs 2016-17

Interessant article publicat a l’edició digital de El País on es mostra que els últims estudis revelen que l’aptitud matemàtica és molt similar en els dos sexes i que són els prejudicis i els estereotips sexistes els que juguen un paper fonamental en l’elecció dels estudis universitaris on les noies dominen en totes les àrees excepte en les tècniques.

De fet, la majoria de les noies (55%) trien la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials; un altre 36% prefereix la de Ciències de la Naturalesa i de la Salut; el 5% es matricula a la d’Arts; i només el 4% tria la modalitat de Tecnologia.

Podeu revisar l’article complet AQUÍ

Capturas323

Taller per a nous projectistes organitzat pel COEIC Lleida

Capturazvzdv

El proper dimecres 9 novembre de 2016 es realitza el Taller gratuït ( prèvia inscripció) per a nous projectistes organitzat pel Col·legi d’Enginyers Industrials de Catalunya, demarcació de Lleida (c. Ramon y Cajal, 4) a càrrec d’en Tomàs Navarro i Odriozala, Responsable de Visats i Certificació i Josep Ll. Plaza i Garcia, Enginyer Industrial i gerent de Plaza Enginy.

PDF icon Programa Taller projectistes