OFERTA DE TREBALL. Doctorat en materials d’emmagatzematge d’energia tèrmica al GREA UdL

Oferta laboral GREA  2016-17

L’oferta de feina s’emmarca en el grup de recerca d’emmagatzematge d’energia tèrmica de la Universitat de Lleida, GREA Innovació Concurrent, dirigit per la catedràtica de l’Escola Politècnica Superior Luisa F. Cabeza. En concret, el lloc de treball és per realitzar la tesi doctoral al laboratori de calorimetria i tècniques de caracterització de materials d’emmagatzematge.

La tesi doctoral que es proposa està enfocada en investigar sobre materials per emmagatzemar energia tèrmica. Les tasques principals que s’hauran de desenvolupar durant els anys de la tesi doctoral són dissenyar equips experimentals, caracteritzar i testejar materials, avaluar resultats, recerca bibliogràfica, redacció d’articles científics, etc.  També es desenvoluparan altres tasques de laboratori com síntesi de nous materials, suport a les tasques que s’estiguin duent a terme al laboratori del grup de recerca, assistència a congressos internacionals, etc.

Hi ha la possibilitat de que aquesta tesi estigui co-tutelada amb una altra Universitat europea.

Requisits:

-Saber treballar en grup, tenir capacitat d’autoaprenentatge, comunicar-se oralment i per escrit en anglès (demostrable)

-Tenir destresa en instrumentació, equips de mesura, muntatge experimental

-Estar en possessió d’una enginyeria de materials/ enginyeria química/química

-Estar en possessió d’un màster

Altres:

-Beca pre-doctoral per 3 anys, es farà d’any en any i inicialment 3 mesos de proves

- Jornada completa de dilluns a divendres, retribució anual < 20000 €

-Data d’inici: immediat (novembre 2016, màxim gener 2017)

- Viure a Lleida o voltants

Contactar al 973 003 515 o bé per correu electrònic aran.sole@diei.udl.cat

Els tres projectes de la UdL seleccionats als premis Iberus-CLH Emprende, impulsats des de l’EPS

Capturaiberus

Tres projectes gestats a l’Escola Politècnica Superior de la UdL han estat seleccionats entre els projectes finalistes per passar a la segona fase del Programa de premis a l’emprenedoria Iberus – CLH  – Emprende.

En concret el projecte Omnisurface (també guanyador de Las ideas se mueven de Endesa, 2n premiat del Concurs Idea de desenvolupament d’idees de negoci innovadores de la UdL  i finalista en l’edició 2016 del Programa Santander YUZZ per a joves amb idees) i el el projecte E-PigManagement liderat per Esteve Nadal, doctorand del Departament de Matemàtica de la Ud, un projecte d’spin-off de la UdL impulsat per un grup de doctorands i investigadors de l’ETSEA i l’EPS, i inclòs en el Programa UdL-Impuls, ho fa en la modalitat Generador d’Idees de Negoci basades en el coneixement:

1. PigManagement. Esteve Nadal Roig

2. Uptech Sensing. Javier Urricelqui Polvorinos

3. OmniSurface. Oriol Liarte i Adrià Mateo

4. Rural Maps. Marcos Gimeno Gutiérrez

5. U-Care. Pedro Sánchez Zabal

12228101_10204770611977718_1760608033_o-1024x768

Mentre que el projecte de Invelon Technologies d’en John Amin (guardonat aquest 2016 al Programa Santander YUZZ per a joves amb idees, en la seva edició a Lleida,  i premiat al  Concurs Idea de desenvolupament d’idees de negoci innovadores de la UdL) ho fa en la modalitat de Projecte Empresarial:

1. BEOnChip S.L.

2. FuVeX

3. Invelon Technologies, SCP

4. Movalsys S.L.

5. SMT4V Researching S.L.

CladGwgWQAAnBmF.jpg-large-1024x768

La Fase 2 consisteix l’en la presentació dels projectes davant el jurat dels Premis que es durà a terme el propers dia 25 de novembre de 2016, A partir de les 16:00 h al Paranimf de la Universitat de Saragossa.

Més informació a Càtedra d’Emprenedoria de la UdL