Sessió informativa sobre les beques Google Summer of Code

Google Summer of Code 2017

El dimarts 29 de novembre de 2016, a les 16:00 a la Sala de Graus de l’EPS, tindrà lloc una reunió informativa sobre les Beques Google Summer of Code 2017 a càrrec d’en Andreu Ibáñez, tecnòleg freelancer amb 30 anys  d’experiència en el sector de les TIC.

El programa Google Summer of Code ofereix als estudiants la possibilitat de treballar i aprendre amb programari lliure durant un període de tres mesos a l’estiu, rebent més de 5.000 euros pel seu treball.

Aquest programa de Google, des de la seva creació l’any 2005, ha reunit més de 9.000 estudiants de gairebé un centenar de països de tot el món. Els sol·licitants que siguin acceptats estaran aparellats amb un o diversos mentors dels projectes participants, augmentant d’aquesta manera les oportunitats d’aconseguir en el futur una ocupació relacionat amb la seva activitat acadèmica.

Des de fa 4 anys i de la mà del Google Developers Group Lleida  i el Liquid Galaxy Lleida, diversos alumnes de l’Escola Politècnica Superior ha estat seleccionats per gaudir d’una d’aquestes beques [2016] [2015] [2014] [2013]

Els alumnes interessats poden contactar amb el coordinador del Grau en Enginyeria Informàtica, Fernando Cores (fcores@diei.udl.cat – Tel. 973 702734).

Així mateix, en aquesta mateixa reunió el professor de l’EPS, Juan A. Garriga presentarà als estudiants diverses opcions de Treballs Final de Grau basats en Tecnologia DRONE.

TFG's Drone

L’EPS signa un nou doble grau internacional amb NOVIA UAS: Bachelor of Electrical Engineering and Automation Engineering (NOVIA UAS) & Bachelor of Industrial Electronics and Automation Engineering (UdL)

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

El passat divendres, aprofitant la visita dels representants de NOVIA UAS a la II ornada World Wide EPS Meeting, es va dur a terme  l’acte oficial de la signatura del conveni entre la Novia UAS (University of Applied Sciences) de Finlàndia i la UdL (Universitat de Lleida), pel qual ambdues universitats oferiran als seus respectius alumnes la titulació de Bachelor of Electrical Engineering and Automation Engineering (NOVIA UAS) i Bachelor of Industrial Electronics and Automation Engineering (UdL).

Amb aquest Doble Grau és pretén oferir als estudiants de qualsevol de les dues universitats (Novia UAS – UdL) l’oportunitat d’assolir una segona titulació, en una universitat estrangera, que es complementa perfectament amb el seu primer títol i que els capacita per a afrontar amb majors garanties d’èxit els seus futurs reptes laborals.

A més, el fet de dur a terme la doble titulació en una altra universitat europea suposa que l’estudiant haurà d’afrontar el repte de traslladar-se i residir a l’estranger durant un període de, com a mínim, un any. Aquest fet pot ser determinant en la consecució dels objectius que planteja el recent implantat Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), l’objectiu principal del qual és formar professionals capaços de treballar de forma eficient en qualsevol país de la Unió Europea.

Tot l’ensenyament i la qualificació acadèmica relacionada amb aquest Doble Grau serà realitzat en anglès, tant a l’EPS – UdL com a Novia UAS.

Amb aquest Bachelor of Electrical Engineering and Automation Engineering (NOVIA UAS) i Bachelor of Industrial Electronics and Automation Engineering (UdL), ja són cinc (4 d’elles d’àmbit internacional) les Dobles Titulacions que s’ofereixen a l’Escola Politècnica Superior:

EPS Final CMYK IMP

La Mañana