Posted on novembre 25, 2016
Filed under Agenda

25è aniversari

El rector de la Universitat de Lleida i el director de l’Escola Politècnica Superior tenen l’honor de convidar-vos a l’acte de commemoració del 25è. aniversari de la creació de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida que tindrà lloc el divendres 2 de desembre de 2016, a les 18.30 h, a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont d’acord al següent programa:

18:30h Inauguració acte 25è aniversari

Apertura de l’acte a càrrec de l’arpista Berta Puigdemasa. Interpreta la peça “La recerca” del seu disc “Ells ulls clucs”.

Inauguració de l’acte a càrrec del Mgfc. Sr. Roberto Fernández, rector de la Universitat de Lleida, Sr. Ramon Roca, president del Consell Social de la Universitat de Lleida i Sr. Francesc Giné, director de l’Escola Politècnica Superior.

Auditori del CCCT (Jaume II, 67)

18:45h Taula rodona  “Una visió històrica de l’Escola”

A càrrec dels directors de l’EPS, Sr. Josep M. Miret, Sr. Carles Capdevila, Sr. Ferran Badia i Sr. Francesc Giné, moderada pel periodista i subdirector del grup Segre, Sr. Josep M. Sanuy.

Auditori del CCCT (Jaume II, 67)

19:25h In memoriam. Javier Chavarriga, Jesús Lorés, Joan Gimbert i Josep Maria Ribó

L’arpista Berta Puigdemasa. Interpreta la peça “El fil de l’ànima” del seu disc “Ells ulls clucs”.

Auditori del CCCT (Jaume II, 67)

19:30h Conferència “Engineering: inspiring the future”

A càrrec del Sr. Lluís Marquina, periodista, director i presentador de Generació Digital de TV3.

Auditori del CCCT (Jaume II, 67)

19:50h Taula rodona “Els reptes de futur de l’EPS”

A càrrec dels antics alumnes de l’Escola, Sr. Jordi Calvís (Kreum), Sr. José Luís Pociello (Soluzión Digital) i Sr. Frederic Lorente (fl_estudio), moderada pel Sr. Lluís Marquina.

20:30h Inauguració escultura commemorativa 25è aniversari

A càrrec del Mgfc. Sr. Roberto Fernández, rector de la Universitat de Lleida, Sra. Maria Ordóñez, directora UPH Ebro Pirineos de Endesa i Sr. Francesc Giné, director de l’Escola Politècnica Superior

Davant de l’edifici de l’EPS (Jaume II, 69)

20:45h Comiat amb copa de cava