Alumnes del Màster en Enginyeria Industrial visiten el Centre de Control de Endesa a Lleida

IMG_20161129_165450449

Aquesta setmana, en el marc de l’assignatura de Generació i distribució de l’energia, un grup d’alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l’Escola Politècnica Superior vam visitar el Centre de Control i la central hidroelèctrica de Lleida de la Empresa Endesa.

Alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació visiten la planta de GLS Prefabricats

P1010027

El passat 30 de novembre, alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació de l’EPS en el marc de l’assignatura de Materials 2 dels professors Josep Ramon Castro i Josep Gasia, es va fer una visita a les instal·lacions de GLS Prefabricats on van ser rebuts pel Sr. Bernat Turmo que va ensenyar-lis tots els processos de fabricació i materials de construcció de l’empresa GLS Prefabricats.

P1010031