L’EPS amb la Marató de TV3. 1r Torneig de Hearthstone de la UdL

maratoTV32016

El proper divendres 16 de desembre de 15:00 a 20:00, en el marc dels actes en suport de la marató de TV3 organitzats pel Consell de l’Estudiantat, tindrà lloc el primer Torneig de Hearthstone de la UdL (en mode de joc Standard).

Així doncs, tots els beneficis d’aquesta activitat es destinaran única i exclusivament a la Marató de TV3, aquest any dedicada als ictus i les lesions medul·lars i cerebrals greus. Per afavorir la receptació solidària la participació és oberta a qualsevol persona major de 13 anys, per tant,. NO CAL ser estudiant de la UdL per poder participar-hi!

El preu de l’activitat serà de 3€ per participant i totes les persones interessades es poden inscriure en el següent link https://goo.gl/forms/uCKRCDaFKJdUlrhs1

tan sols per participar obtindreu una adhesiu exclusiu amb el símbol de Hearthstone per al vostre portàtil! Els premis per als guanyadors seran anunciats més endavant.

Es disposarà l’aula 2.04 de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social del Campus de Cappont (Avinguda Estudi General, 4)  per poder jugar les partides. Es permetrà l’ús de mòbils, tablets i portàtils

Si teniu algun dubte o voleu col·laborar amb nosaltres podeu contactar-nos al correu electrònic hearthstone.udl@gmail.com

Seguiu atents per no perdre cap detall … més endavant us anirem puntualitzant tota aquesta informació!

Lectura Tesi Doctoral. Susana Serrano Rodríguez

udl-eps
.
LECTURA TESI/LECTURA/DEFENCE

Reduction of the energy consumption of buildings by acting in the building envelope: materials and passive construction systems

Autor/Autora/author

Susana Serrano Rodríguez

Direcció/Dirección/Direction

Dra. Luisa F. Cabeza Fabra – Dra. Antonia Navarro Ezquerra

Departament/Departamento/Department

Informàtica i Enginyeria Industrial

Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat en Enginyeria i Tecnologies de la Informació

Data lectura/Fecha Lectura/Date defence: 16/12/2016

Hora/Time: 11:00 h

Lloc/Lugar/Place: Sala de Graus (2.03). EPS

L’EPS amb la 53a edició de l’Olimpíada Matemàtica Espanyola

Olimpiada Matematica

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

La Societat Catalana de Matemàtiques convoca per als dies 16 i 17 de desembre de 2016 la fase catalana de la 53a Olimpíada Matemàtica Espanyola, emmarcada en la 58th International Mathematical Olympiad (IMO 2016). A Lleida l’activitat s’organitza des de l’Institut Màrius Torres i compta amb la col·laboració del Vicerectorat d’Estudiantat, el Departament de Matemàtica i L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida.

Poden participar-hi alumnes de Batxillerat o de cicles formatius de FP. Excepcionalment, hi poden participar alumnes d’ESO, i en aquest cas cal que els avali un dels seus professors de matemàtiques.

L’horari de l’activitat és el següent:

- Divendres 16 de desembre, de 16:00h a 20:00h

- Dissabte 17 de desembre, de 9:00h a 13:00h

A Lleida l’activitat es realitzarà al campus de Cappont de la Universitat de Lleida, en concret el dia 16 es durà a terme a l’aula 1.04 de l’Escola Politècnica Superior (C/ Jaume II, 69) i el dia 17 a l’aula 2.12 de l’Edifici Polivalent (C/ Jaume II, 71).

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Steffany Aced Caceres
Titulació: Màster en Enginyeria Informàtica

Títol de Treball/Projecte: pago de aportaciones por targeta en SMP CRM-ERP