El CE de l’EPS aconsegueix que la UdL sigui seleccionada per participar a les OG Series de eSports

15349771_1239684396093511_1962286472039128745_n
.

El Consell de l’Estudiantat de l’Escola Politècnica Superior ha aconseguit que la UdL hagi estat seleccionada com una de les 32 universitats participants a les OG Series, una lliga nacional de eSports on es juga al League of Legends o al Hearthstone, on diversos equips representants de les universitats espanyoles competiran fins arribar a la final nacional i el guanyador ho farà posteriorment contra els equips representants de França, Portugal, el Regne Unit i Itàlia en una final europea.

DeliriumLuck UDL i Gators UdL ja són equips de LoL de la UdL classificats  a la OG University

CzRFTVsXUAAOy1K

Més informació al CE de l’EPS o bé via correu electrònic eps@estudiantat.udl.cat

Lectura Tesi Doctoral. Gerard Ferrer Muñoz