Alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació visiten el CAP en construcció de Roquetes

GATE CAP Roquetes

Els alumnes de l’assignatura Instal·lacions 2 del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació, coordinada pels professors J. Piqué i C. Solé, van visitar la setmana passada el CAP en construcció de Roquetes, a la vora de Tortosa.

Ofertes laborals per a estudiants i titulats de l’EPS a la Borsa de Treball de la UdL

Adjuntem les ofertes laborals adreçades a estudiants i titulats de l’Escola Politècnica Superior que s’ha rebut de moment aquesta primera quinzena del mes de desembre a la Borsa de Treball del  Programa d’Orientació i Inserció Laboral de la UdL que té com a objectiu l’impuls i millora de l’ocupabilitat de l’estudiantat, dels graduats i graduades de les universitats catalanes.

TreballEPSDesembre