Alumnes del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació visiten l’empresa Sorigué

Posted on desembre 20, 2016
Filed under Notícies. EPS

DSC_2496

Alumnes de 2n curs del Grau en Arquitectura Tècnica i Edificació de l’EPS, en concret de l’assignatura “Equips d’obra, instal·lacions i medis auxiliars” coordinada pel professor Jordi Masip, van realitzar aquesta setmana una sortida a la planta d’elaboració d’àrids, de l’empresa Sorigué, al Complex industrial La Plana del Corb - Ctra. Lleida a Balaguer (C-12), km 162 a Balaguer (Lleida), on van estar acollits de forma extraordinària.

DSC_2509

A la visita van poder veure in situ tot el procés complert per a l’elaboració del diferents dimensions d’àrids, començant per l’extracció de les terres, trituració, cribratge, garbellat, i emmagatzematge. Així mateix també van poder conèixer el funcionament de diversos equips i maquinària com ara dúmpers extra vials de grans dimensions, retroexcavadores, motoanivelladores, etc.

La sortida va finalitzar amb la visita el museu de l’or, on els alumnes van rebre una breu explicació del procediment amb el qual s’obté una petita quantitat d’or procedent de les graves.