La Caixa d’Enginyers premiarà treballs d’estudiants de l’EPS i l’ETSEA

rrrrrrrrrrr

Oriol Sala i Roberto Fernández a la signatura del conveni FOTO: UdL

Àrea de comunicació – Oficina de Premsa UdL

En virtut d’un conveni de col·laboració signat avui entre el rector de la UdL, Roberto Fernández, i el president de la fundació, Oriol Sala, la Fundació Caixa d’Enginyers donarà, aquest curs, suport al programa de beques de mobilitat de la Universitat de Lleida (UdL) amb una aportació de 4.000 euros. Concretament els diners beneficiaran alumnat que realitzi estades fora de la Unió Europea i l’Amèrica Llatina, ja que aquestes destinacions ja disposen d’altres ajuts.

L’acord, amb una vigència d’un any, també contempla dos premis de 1.000 euros cadascun als millors expedients acadèmics de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Agrària (ETSEA) i l’Escola Politècnica Superior (EPS), que es destinaran a guardonar treballs de fi de grau o de màster d’aquests centres de la UdL.

Vídeo promocional del projecte INPATH-TES, que coordina el GREA Innovació Concurrent

Capturaxxaxa

Vídeo promocional del projecte INPATH-TES (www.inpathtes.eu) del programa Horitzó 2020, que coordina el GREA Innovació Concurrent, dirigit per la catedràtica Dra. Luisa F. Cabeza.

El consorci del projecte INPATH‐TES reuneix 22 participants de 14 països, amb l’objectiu principal de posar en marxa un programa de doctorat conjunt Europeu sobre tecnologies i aplicacions d’emmagatzematge d’energia tèrmica.