Curs d’activitats d’experimentació en l’educació matemàtica a l’EPS

Posted on gener 27, 2017
Filed under Notícies. EPS

activitats matemàtiques (8)

En el marc de les activitats formatives organitzades des del Vicerectorat de personal Acadèmic de la UdL, ahir es va realitzar el curs Activitats d’experimentació en l’Educació Matemàtica adreçat tan a professorat de secundària de matemàtiques com a professorat universitari.

El curs va ser impartit per Anton Aubanell del Museu de Matemàtiques de Catalunya i membre del Grup de Didàctica de la Facultat de Matemàtiques de la UB i en Jordi Font, professor a l’Institut Baix a Mar de Vilanova i la Geltrú i a la Facultat de Matemàtiques (UB) i membre del Grup de Didàctica de la Facultat de Matemàtiques de la UB, sota la coordinació d’en Jaume Giné, professor de l’EPS de la UdL i director del departament de Matemàtica de la UdL.

activitats matemàtiques (2)

El curs té com a principals objectius:

- Contribuir a avançar cap a metodologies més experimentals en l’educació matemàtica a secundària, batxillerat i primers cursos d’universitat.

- Presentar i compartir idees generals sobre l’ús de recursos basats en l’experimentació amb materials a l’aula.

- Aportar propostes concretes d’activitats d’experimentació aplicables a secundària, batxillerat i primers cursos d’universitat.