Enginyeria Informàtica esdevé el grau més demandat pels nois en 1a preinscripció universitària del 2016

Segons dades de l‘informe de la preinscripció universitària del 2016 de la Secretaria d’Universitats, els estudis universitaris de Medicina continuen sent els més demandats en primera opció a Catalunya pel que fa a les noies, seguits per Infermeria, Psicologia, Dret, Educació Infantil i Educació Primària, ADE, Fisioteràpia, Publicitat i Relacions Públiques i Educació Social.

A la “classificació” masculina s’observen força canvis respecte a les preferències del darrer informe del 2011:  el podi s’ha invertit. El tercer ocupant del 2011, Enginyeria Informàtica, s’ha enfilat al primer lloc. ADE manté la segona posició i Medicina ha reculat fins al tercer lloc. Dues enginyeries, Tecnologies Industrials i Mecànica, no s’han mogut dels llocs que ocupaven el 2011: el cinquè i el desè, respectivament. I Dret, Economia i Infermeria es mantenen entre els llocs sisè i novè.

L’informe també permet comprovar que l’interès de les noies per Enginyeria Informàtica no ha canviat gaire des del 2011, tot i reflectir un petit augment en la seva demanda.

Reunió informativa del Màster en Enginyeria Industrial

Reunio_informativa_MEIND

El proper dijous 23 de Febrer, a les 12:30 hores, a la Sala de Graus de l’EPS, es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster d’Enginyeria Industrial, conduent a la professió d’Enginyer Industrial, per als alumnes de 3er i 4art cursos dels graus d’industrials (Mecànica i d’Electrònica Industrial i Automàtica).

En aquesta reunió s’explicaran les condicions d’accés, l’estructura i la durada del màster. Així com també s’informarà sobre la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK): farem una videoconferència amb estudiants del Màster que actualment estan cursant el doble màster a la Universitat de Cranfield per a tenir el seu punt de vista sobre l’experiència.

Atès que és important que disposeu d’aquesta informació de primera mà, i amb la possibilitat d’aclarir dubtes, us encoratgen a assistir-hi.

Albert Castell
Coordinador del Màster Enginyeria Industrial
Maite Grau
Cap d’Estudis d’Industrials i Arquitectura Tècnica

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Jordi Gomis Treig
Titulació: Grau en Enginyeria Mecànica

Títol de Treball/Projecte: Auditoria energètica i simulació d’una vivenda dins el programa d’estalvi energètic als habitatges

Director/a: Íngrid Martorell

Tribunal:

President/a: Cristian Solé
Secretari/a: Íngrid Martorell
Vocal: Elisenda Pardell
Suplent 1: Marc Medrano
Suplent 2: Sergi Vall

Presentació:

Data: 23 de febrer de 2017
Hora: 10:30 h
Aula: 2.01 EPS

Seminari INSPIRES. Stéphane Devismes – Université Grenoble

INSPIRES Devisnes

El proper dijous dia 23 de febrer a les 9:00 hores tindran lloc els següent seminari del Centre de Recerca INSPIRES:

Títol: Natural Deduction

A càrrec de: Dr. Stéphane Devismes de la Université Grenoble Alpes.

El seminari es realitzarà a la Sala  1.04 de l’Edifici Polivalent del Campus de Cappont (Jaume II, 71)

Us hi esperem!