L’Ajuntament de Lleida concedeix a l’EPS la “Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic”

img_2941.jpg_1166163215

El Ple de l’Ajuntament de Lleida, en sessió de 24 de febrer de 2017, va ratificar la concessió de laPlaca de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic” a diferents institucions educatives de Lleida entre les quals es troba l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, en motiu del nostre 25è aniversari.

No obstant, per tal de formalitzar aquest premi se’ns demana que recollim el màxim nombre d’adhesions que puguin justificar la concessió d’aquest guardó. Es per això que  us convidem a que ompliu, si ho creieu convenient, el full d’adhesions per a la concessió de la Placa de la Paeria al mèrit educatiu o pedagògic de l’EPS, que us podeu descarregar AQUÍ

Un cop omplert el full d’adhesions adjunt el podeu fer arribar per correu postal (C/ Jaume II, 69, 25001 Lleida), e-mail (direcció@eps.udl.cat) o personalment, a la Secretaria de direcció de l’Escola Politècnica Superior de la UdL,  o bé al Servei d’Educació de la Regidoria de les Polítiques a favor de la Creativitat, la Cultura, l’Educació i els Esports de l’Ajuntament de Lleida (C/ Bisbe Torres, 2, 25002 Lleida) o el seu correu electrònic, educació@paeria.cat.

La data límit per a rebre el full d’adhesions és el proper divendres 24 de març de 2017

Us agraïm d’avant mà la vostra participació i aprofitem per saludar-vos atentament

Curs “Haskell Programming” organitzat per Lleida Developers Meetup – EPS

Meetup software Haskell

Per al pròxim Lleida Developers Meetup tenim una cosa una mica especial, no és una xerrada puntual ni un taller concret… és TOT UN CURS SENCER per a aprendre a programar amb Haskell.

Haskell és un llenguatge de programació, amb una sèrie de propietats i característiques que el fan perfecte per aprendre tant els principis bàsics com els avançats de la programació funcional.

El curs estarà dirigit per en Juan Manuel Gimeno, professor de programació i investigador de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i té una durada aproximada de 10 sessions, al ritme d’una sessió setmanal.

En aquesta primera sessió, que serà el dia 23 de març a les 19:00, és farà una breu introducció al llenguatge i provar de fer els primers passos escrivint codi.

INFORMACIÓ PER ALS ASSISTENTS:

- Portar ordinador (preferiblement amb l’entorn de Haskell instal·lat www.haskell.org/downloads)

- Durant el curs, seguirem el llibre Learn You a Haskell for Great Good. Durant aquesta primera sessió intentarem cobrir els dos primer capítols. Per tant, millor portar-los llegits prèviament.

- El curs es realitzarà a l’aula 1.12, al primer pis de l’Edifici Polivalent del Campus de Cappont.

- Ganes d’aprendre i sobretot, passar-ho bé!

Fins aviat!!