Matèria transversal organitzada per Alumni UdL, dissenyada per afavorir la inserció laboral de l’estudiantat

cropped-cara-11
.
Cursos de matèria transversal dissenyats per afavorir la inserció laboral de l’estudiantat de la UdL organitzats per l’àrea de formació d’Alumni UdL a realitzar entre l’abril i maig de 2017.
REDACCIÓ DE CV I CARTES DE PRESENTACIÓ EN ANGLÈS. 4a edició

Inclou retorn corregit del teu CV en anglès.
Dates: 19 i 24 d’abril i 3 de maig
Sessions i lloc: 3 – Campus de Cappont – Ed. Polivalent – Aula 2.12
Hores: 6
Preu: 39,53€
Nombre de places: 15
Nombre de crèdits reconeguts: 1 ECTS
Termini d’inscripció: 4 d’abril
Responsable: Alumni UdL – Xavier Solé
Contacte: secretaria@alumni.udl.cat – Tel. 973 70 23 56
.
LA INTEL·LIGÈNCIA EMOCIONAL I EL MINDFULNESS PER A LA PROJECCIÓ DEL TALENT PERSONAL I PROFESSIONAL. 2a edició

Taller per fomentar l’autoconeixement i l’autoregulació personal al món laboral i personal.
Dates: 2, 9 i 16 del maig del 2017
Sessions i lloc: 3 Campus de Cappont – Polivalent – Aula 1.11
Hores: 6
Preu: 39,53€
Nombre de places: 15
Nombre de crèdits reconeguts: 1 ECTS
Termini d’inscripció: 25 d’abril
Responsable: Alumni UdL – Xavier Solé
Contacte: secretaria@alumni.udl.cat – Tel. 973 70 23 56

L’EPS participa activament a Eurecat-Lleida, una aposta per la innovació agroalimentària

C6eERoJXQAA5FdS.jpg large

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

La Universitat de Lleida (UdL) i el centre tecnològic Eurecat van firmar ahir un conveni per impulsar la creació d’una seu d’Eurecat, centrada en l’àmbit agroalimentari,  al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida amb l’objectiu de fomentar la transferència de tecnologia a les empreses del sector agroalimentari  per aconseguir que innovin i siguin més productives i rendibles.

L’objectiu principal d’Eurecat serà el d’ impulsar el desenvolupament de l’agricultura 4.0 mitjançant el reforç d’un laboratori de maquinària agrícola destinat a millorar el monitoratge i l’automatització dels processos productius i la plataforma Agritech Big Data; Les denominades tecnologies Smart Farm i la implantació del Big Data a la producció agroalimentària combinat amb eines d’intel·ligència artificial, permetran la comparació de les dades, el monitoratge en temps real i l’obtenció d’informació predictiva, que facilitarà a les empreses prendre decisions.

La UdL centra la seva col·laboració amb Eurecat vers dos centres concrets, L’Escola Politècnica Superior i l’ETSEA i els centres de recerca Agrotecnio i  INSPIRES que veuran incrementades les oportunitats per trobar socis i finançament europeu per a projectes vinculats a l’agricultura tecnològica i col·laboraran per ajudar a transformar l’oferta formativa i centrar-la en la indústria 4.0.

MT “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”. FACTORY DATA a càrrec d’en Joan Cabós i GFT, a càrrec d’en Josep R. Freixanet

En el marc de la Matèria Transversal “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional” coordinada pel professor Guillem Boira, el proper dilluns 27 de març, a les 19h, a l’aula 0.05 de l’Escola Politècnica Superior, es duran a terme les següents ponències:

L’experiència de FACTORY DATA. Sector Informàtic a càrrec d’en Joan Cabós Fabregat. Enginyer Informàtic.

Cabos 2017

L’experiència GFT IT Consulting a càrrec d’en Josep Ramon Freixanet. Enginyer Informàtic.

Josep R. Freixanet 2017

[Malgrat no us hagueu matriculat d’aquests crèdits podeu assistir igualment a les ponències com a oients]