I Open de Tennis EPS – Inspiring the Future 2017

I Open Tennis EPS

Ja som a tocar del sisè sopar d’antics alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es celebrarà el proper 31 de març!

[restaurant]  [menú]  [inscripció]

Aquest any volem arrencar amb la celebració d’un campionat de tennis obert a tot els antics alumnes, PDI i PAS de l’Escola.

Així doncs, i per tal de poder muntar el quadre de joc de l’Open de Tennis EPS-Inspiring the Future 2017, caldria que durant la setmana del 13 al 17 de març, les persones interessades en participar en aquest torneig ho comuniquin al correu electrònic enric.canales@udl.cat, indicant nom, cognoms  i telèfon mòbil .

La data límit d’inscripció és el divendres 17 de març. El proper dilluns s’enviarà el quadre de joc i el desenvolupament dels partits tindran lloc del 20 al 31 de març al Club de Tennis Urgell.

Per qualsevol dubte referent al desenvolupament del torneig, poseu-vos en contacte amb el Gabriel Pérez  via coreu electrònic gperez@diei.udl.cat o bé al telèfon. 973 00 35 73