L’EPS acull la 46a. Assemblea General Ordinària de la RITSI

Posted on març 16, 2017
Filed under Notícies. EPS

IMG_20170315_202129

Ahir l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida va acollir la 46a. Assemblea General Ordinària de la RITSI, reunió d’Estudiants d’Enginyeries Tècniques i Superiors en Informàtica a nivell estatal, prèvia al VIII Congres estatal RITSI que es desenvoluparà el 17 de març a Fira de Sabadell.

L’associació, creada l’any 1992 i d’àmbit estatal, té per objectiu la representació dels estudiants d’Enginyeries en Informàtica. Hi estan representades 64 universitats i 60.000 estudiants.

A la trobada hi van assistir el president de RITSI, Juan Ramón Palomino; el director de l’Escola Politècnica Superior, Francesc Giné de Sola, la vicerectora d’Estudiants de la UdL, Neus Vila i l’alcalde de Lleida, Àngel Ros.

C6-ahSdWkAAamEr