Activitat complementària al Sopar EPS: Visita guiada a la Lleida Secreta

Lleidasecreta

En el marc de celebració del 6è sopar d’antics alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es realitzarà el proper divendres 31 de març a les 21:00 hores, ens plau d’informar-vos que s’ha tancat una activitat complementària força atractiva per la mateix dia 31 a les 18:00h: una visita guiada a La Lleida Secreta.

La ruta té com a objectiu la posada en valor de les diferents actuacions arqueològiques que s’han dut a terme al centre històric de la ciutat de Lleida. Aquests jaciments permeten descobrir testimonis fins ara gairebé desconeguts del passat de la ciutat.

La ruta està formada per la visita a tres punts :

-          Restes arqueològiques als baixos del Palau de la Paeria
-          Les Adoberies
-          Restes de la muralla medieval del carrer Anselm Clavé

L’activitat es gratuïta per a tota la comunitat de l’EPS i els nostres amics i col·laboradors. La Durada aproximada de la visita es de dues hores i el punt de trobada per iniciar-la serà a les Adoberies – Rambla de Ferran, núm. 9

Les persones interessades heu de confirmar-ho expressament al correu direccio@eps.udl.cat, telefònicament al 973 70 27 05 o via WhatsApp de l’EPS (638 086 190) abans del 30 de març.

Premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l’EPS. Curs 2015-16

eXPEDIENTS ACDÈMICS

Des de l’Escola Politècnica Superior de la UdL es vol premiar als alumnes que han aconseguit el millor expedient acadèmic, en cadascuna de les titulacions impartides a l’Escola, en finalitzar els seus estudis. Es per això que es van instaurar els premis als millors expedients acadèmics de les titulacions de l’Escola Politècnica Superior.

Els estudiants amb el millor expedient del curs 2015-16 han estat:

MERITXELL JORDANA GAVIEIRO -  Grau en Enginyeria Informàtica

SERGI GÓMEZ TERÉS – Grau en Enginyeria Mecànica

MARIA ALBA RIBÓ PALENZUELA – Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica

GUAYENTE MINCHOT BALLARÍN – Grau en Arquitectura Tècnica

JORDI BARTOLOMÉ TOMÀS -  Màster Universitari en Enginyeria Informàtica

RUBÉN ANTONIO LUPIÁÑEZ CHANES – Màster Universitari en Enginyeria Industrial

El premi consta d’un certificat acreditatiu i un any de col·legiació gratuïta en el Col·legi corresponent que es lliurarà personalment en el transcurs del 6è sopar d’Antics Alumnes, PDI i PAS de l’EPS que es realitzarà el proper 31 de març.

Podeu formalitzar la vostra inscripció, així com trobar més informació del sopar a https://alumnieps.wordpress.com/