Sessió informativa del Màster en Enginyeria Informàtica

Reunió informativa GEI
El proper Dijous 30 de Març, a les 16:00 hores, a l’Aula 1.08 de l’edifici Polivalent (C. Jaume II, 71), es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster en Enginyeria Informàtica, conduent a la professió d’Enginyer Informàtic, per als alumnes de 4art curs del grau en Enginyeria Informàtica.
En aquesta reunió s’explicarà l’estructura i la durada del màster, el funcionament del programa de Formació Dual amb empreses del sector TIC així com la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK). A més a més, convidarem a estudiants actuals del Màster perquè ens vinguin a explicar la seva experiència.
Aquesta reunió va dirigida a tots els estudiants de 4art curs del Grau en Enginyeria Informàtica i té per objectiu ajudar a resoldre tots els dubtes que tingueu i a prendre decisions del vostre futur més pròxim.

Lectura Tesi Doctoral. Xavier Miquel Santallusia

udl-eps

.

LECTURA TESI/LECTURA/DEFENCE: Contribution to the center and integrability problems in planar vector fields

Autor/Autora/author: Xavier Miquel Santallusia Esvert

Direcció/Dirección/Direction: Dr. Jaume Giné Mesa i Dra. Maite Grau Montaña

Departament/Departamento/Department:  Matemàtica

Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat: Enginyeria i Tecnologies de la Informació

Data lectura/Fecha Lectura/Date defence: 29/03/2017

Hora/Time: 11:30 h

Lloc/Lugar/Place: Sala de Graus (2.03). EPS

Xerrada Mobilitat. University of California Irvine – Beques Balsells

Xerrada UC DAVIS

El dimarts dia 28 de març, de 14:00 a 15:00 a la Sala de Graus (2.03) hi haurà la presentació del prof. Rogel Rangel de la University of California Irvine (UCI). El professor Rangel exposarà les oportunitats per als estudiants d’enginyeries i arquitectures les possibilitats d’estudiar a UCI i d’altres universitats a través de les beques Balsells. La presentació s’adreça de forma especial als estudiants de 3er i 4rt curs del grau així com als dels màsters.

Cal destacar que aquest és el primer cop que s’aconsegueix que aquesta prestigiosa Universitat visiti l’EPS, així que us animem a assistir-hi i aprofitar aquesta oportunitat.