Joan Cabós (Factory Data) i Josep R. Freixanet (GFT) ponents de luxe a l’EPS

Una quarantena d’alumnes de l’Escola Politècnica Superior van poder gaudir ahir de les fantàstiques ponències d’en Joan Cabós (Factory Data) i en Josep R. Freixanet (GFT) en el marc de la Matèria Transversal “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”, coordinada pel professor i coaching, Guillem Boira.

L’objectiu de l’assignatura és contextualitzar l’activitat de l’enginyer en la nostra societat, alhora que es genera un nou nivell de consciència i uns aprenentatges pel que fa al auto coneixement i a les competències directives i relacionals. Per a fer-ho, s’analitzen els principals elements que envolten i condicionen per mitjà de ponències i tallers vivencials i formatius que acompanyin i preparin als alumnes per a la seva integració professional.

Així mateix, cal destacar que aquest mateix dijous, 30 de març, es durà a terme la tercera ponència d’aquesta Matèria Transversal:

L’enginyer en l’empresa internacional. L’experiència ATKINS a càrrec d’en Sergio Callen, Vice President Rail & Transil d’ATKINS a NY:  My first real job — 4 factors that help me succeed

Callen 2017

La ponència d’en Sergio Callen es realitzarà a partir de les 19:00 hores a la Sala de Graus de l’EPS i, com a la resta de les ponències, s’hi pot assistir malgrat no s’estigui matriculat a l’assignatura.