Ponència a càrrec del Dr.Carlos Iván Chesñevar: “Argumentación y inteligencia artificial”

Xerrada Chesñevar

El dimarts 25 d’abril a l’aula 2.09 de l’edifici Polivalent, de 9:15 a 10:30 hores,  l’Escola Politècnica Superior acollirà la ponència “Argumentación y inteligencia artificial” a càrrec del Dr. Carlos Iván Chesñevar, director del Instituto de Ciencias e Ingeniería de la Computación (ICIC) a Bahía Blanca – Argentina

MT “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”. Frederic Lorente (fl_estudi) i Montse Pujol (PMP Casas Prêt-à-Porter)

Lorente_Pujol

En el marc de la Matèria Transversal “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional” coordinat pel professor Guillem Boira, el proper dilluns 24 d’abril, a les 19h, a l’aula 0.05 de l’Escola Politècnica Superior, es durà a terme les xerrades:

- Sector Edificació. L’estudi d’arquitectura fl_estudi a càrrec d’en Frederic Lorente. Arquitecte tècnic.

- Sector Edificació. L’experiència PMP a càrrec de na Montse Pujol. Arquitecta Tècnica.

Beques Santander CRUE CEPYME / Pràctiques en Empresa

CapturasqDAWFEF

Banco Santander obre la convocatòria de les Beques Santander CRUE CEPYME / Pràctiques en Empresa per al curs 2016-2017  de 5.000 places (28 places a la UdL) per a la realització de pràctiques professionals amb autònoms, en microempreses, i petites i mitjanes empreses (PIME), dotades amb una bossa o ajuda econòmica i amb cobertura dels costos de cotització a la Seguretat Social.

El Programa s’orienta  a complementar la formació dels estudiants d’universitat, acostant-los la realitat de l’àmbit professional, ampliant els seus coneixements i afavorint el seu contacte amb empreses que podrien facilitar la seva inserció laboral.

Podeu consultar tota la informació en el següent enllaç  Beques Santander Pràctiques en empresa

El termini que tenen els alumnes per registrar la sol·licitud finalitza el 23 d’abril de 2017. Podeu realitzar la inscripció en aquest enllaç becas-santander.com