Ponència a càrrec del Dr.Carlos Iván Chesñevar: “Argumentación y gobierno electrónico”

Xerrada Chesñevar2

El dimecres 26 d’abril a l’aula 1.09 de l’edifici Polivalent, de 9:15 a 10:30 hores,  l’Escola Politècnica Superior acollirà la ponència “Argumentación y gobierno electrónico” a càrrec del Dr. Carlos Iván Chesñevar, director del Instituto de Ciencias e Ingeniería de la Computación (ICIC) a Bahía Blanca – Argentina

L’EPS i el centre de Recerca INSPIRES s’adhereixen al Programa CatLabs

catlabs3-1030x722

L’Escola Politècnica Superior de la UdL i l’Institut Politècnic d’Innovació i Recerca en Sostenibilitat – INSPIRES, centre de recerca de la UdL que aglutina els Grups de Recerca de l’EPS, s’han adherit al programa CatLabs que promou l’articulació d’una xarxa catalana d’innovació digital, social i col·laborativa, que impliqui el conjunt del teixit econòmic i social del país en els processos d’innovació, segons el model de la quàdruple hèlix (sistema d’R+D+I, empreses, administracions públiques i usuaris de la innovació).

Aquest programa està impulsat pels departaments de la Presidència i de la Vicepresidència i d’Economia i Hisenda de la Generalitat de Catalunya, en el marc de l’Estratègia de recerca i innovació per a l’especialització intel·ligent de Catalunya (RIS3CAT) i de l’estratègia SmartCAT i està obert a la construcció d’una àmplia col·laboració publico-privada.