Acreditació de la 3a llengua per als estudiants que van començar els estudis de grau el curs 2014/15

Posted on abril 15, 2017
Filed under Agenda

Acreditació 3a llengua Abril

Si tens algun certificat que acrediti que tens el nivell, cal que ens el portis (fotocòpia compulsada o una fotocòpia simple juntament amb l’original) abans del 28 d’abril a la Secretaria Acadèmica de l’EPS.

Els estudiants que van començar els estudis de grau el curs 2014/15 que encara no hagen acreditat el nivell de llengua podran fer, fins al proper 30 d’abril, una prova de nivell d’anglès en línia o una de presencial a les instal·lacions de l’Institut de Llengües.

Per accedir a la prova de nivell en línia: http://www.eps.udl.cat/docs/noticies/2016/provanivell.docx

Més avall teniu els horaris per a les proves presencials durant el mes d’abril (excepte la Setmana Santa). A diferència de la prova en línia, que només és d’anglès, aquestes proves presencials es poden fer d’alemany, anglès, francès i italià.

Horari i lloc de proves presencials a l’Institut de Llengües

- Matí: el dimarts, el dijous i el divendres, de 9.30 a 12.30 h
- Tarda: el dilluns i el dimecres, de 15.30 a 17.30 h
- Lloc: aula 0.12 del CCCT campus de Cappont (Jaume II, 67)