Alumnes del Màster en ciberseguretat de la Next International Business School (IBS) de Madrid visiten l’EPS

Avui han visitat l’Escola Politècnica Superior de la UdL alumnes del màster en ciberseguretat de la Next International Business School (IBS). Next IBS és un prestigiós centre de Madrid adscrit a les universitats: Universidad Menéndez Pelayo, Universidad de Salamanca i la Universitat de Lleida.

El màster en ciberseguretat és un màster propi de la UdL desenvolupat a l’IBS que proporciona els últims coneixements sobre normatives, prevenció d’activitats delictives a Internet, cibercrim i frau en línia. A més, prepara als seus alumnes per a la gestió proactiva, que garanteix la seguretat de l’activitat digital a empreses i organitzacions. El grup de recerca en Criptografia i Grafs de l”Escola Politècnica Superior de la UdL hi participa de forma activa.

A l’Escola Politècnica Superior han estat rebuts pel director, Francesc Giné,  la cap d’estudis dels estudis de la branca informàtica, Magda Valls i pel cap del Grup de Recerca en Criptografia i Grafs, Josep M. Miret.

Alumnes del Màster en Enginyeria Industrial de l’EPS, visiten la planta de SEAT a Martorell

Una vintena d’alumnes de Sistemes de Fabricació Avançats del Màster en Enginyeria Industrial de l’EPS, acompanyats pel professor titular de l’assignatura, Miquel Nogués, van visitar el passat divendres 21 d’abril la planta de SEAT a Martorell on van poder estudiar la línia de producció del Seat León.

Projecte Sinergia. L’EPS realitza un taller de Disseny d’una App als alumnes de l’INS La Mitjana

20170421_121258

El passat dia 21 d’abril, es va realitzar a l’institut la Mitjana de Lleida un taller de disseny d’una App a càrrec de l’estudiant del Màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS, Albert Merino sota la coordinació de la professora de l’Escola Politècnica Superior Susana Maza.

Aquest taller s’emmarca en el conjunt d’activitats del conveni de col·laboració “SINERGIA” que es duu a terme entre ambdues institucions. [+INFO]