Torna a Lleida l’International Drone Day de la mà de LleidaDrone i la col·laboració de l’EPS

El proper dissabte 6 de maig, LleidaDrone organitza de nou l’International Drone Day, dia mundial dels drones, al Magical Media, de les 9 a les 13.30 hores. L’accés es lliure tant per a públic familiar com per als afeccionats i professionals del món dels drons.

Programa Activitats:

Des de les 9:00 fins a les 13:30 hores les portes del Magical Media estaran obertes. Aquesta vegada l’esdeveniment serà més conversacional i autoorganitzat:
- disposarem de taules lliures perquè els assistents i diferents participants puguin exposar els seus drones, comentar-los, …
- de la nostra xarxa en format LleidaDrone Arena, amb 4500 m3 d’espai per volar.
- i d’una zona Speakers ‘Corner per donar xerrades popup, de cap manera unconference, es a dir … sense organització prèvia.

Continguts preliminars:
- Taules expositives de drones
- Taula informativa LleidaDrone
- Taula de Aeracoop, amb el seu projecte Flône i minidrones
- Hoverfilms, amb simulador de vol de drones.
- Impressió de drones 3D amb Intech 3D
- Mediaponent, empresa de serveis audiovisuals amb drone situada a Lleida.
- Speakers ‘corner:

12:00 Presentació sobre els projectes Drone del LleidaDrone LAB i el Liquid Galaxy LAB del Parc Científic de Lleida, a càrrec de diferents estudiants de l’Escola Politècnica Superior becats per Google que presentaran els projectes: Drone Logistics Platform, FAED, i SAVT.

IMG-20150209-WA0000

Invelon Technologies, start up creada per John Amin, estudiant de l’EPS, guardonada amb el Premi Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras 2017

C97i96SXUAA3GI6-1080x674

L’empresa lleidatana Invelon Technologies ha estat guardonada amb el Premi Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras 2017 en la categoria d’Innovació Social, per la feina que estan fent per crear una mà biònica no invasiva i funcional facturada mitjançant el disseny i impressió 3D i de gran similitud amb el braç humà.

L’start up, projecte obra de John Amin, estudiant del Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’Escola Politècnica Superior de la UdL i Joan Folguera, graduat en Administració i Direcció d’Empreses. L’empresa, instal·lada al Centre Europeu d’Empreses i Innovació de Lleida (CEEILleida) on treballa conjuntament amb l’empresa Intech3D, una assessoria consultoria sobre implantació de la tecnologia de fabricació additiva en la indústria, i especialitzada en el disseny i creació personalitzada d’objectes amb tecnologia 3D.

Els premis d’Acció Social Maria Figueras i Mercè Bañeras estan organitzats per la Fundació Plataforma Educativa i són un reconeixement per a projectes innovadors, creatius i inèdits que aporten noves maneres d’encarar el futur per a millorar la qualitat de vida de la ciutadania.

A l’acte, que es va celebrar recentment al CaixaForum Girona, Invelon Technologies va rebre el premi de 1.500 €, que se sumen a altres guardons aconseguits ja pel mateix projecte:

A l’octubre de 2016 va guanyar el Concurs Idea de Desenvolupament d’Idees de Negoci Innovadores convocat per la Universitat de Lleida (UdL), l’Ajuntament d’Alcarràs i GLOBALleida per impulsar la creació d’empreses innovadores i / o basades en coneixement tecnològic promogudes per estudiants, graduats o investigadors en formació.

Al mateix mes d’octubre, John Amin va viatjar a Silicon Valley després que Invelon Technologies guanyés el Premi Yuzz Lleida pel projecte de pròtesis biòniques en 3D.

Al novembre van intervenir amb gran èxit al TEDx Lleida

Al desembre, van quedar segon classificats en la modalitat Projecte Empresarial, als III Premis Campus Iberus – CLH Emprende

Xerrada Sr. Eduard Martin, Degà COEINF. La professió d’enginyer informàtic: estudis i carrera professional

Xerrada Eduard Martin

El proper dijous, 4 de Maig a les 16h a l’aula P1.08 de l’edifici Polivalent l’Escola Politècnica Superior ha programat una xerrada del Sr. Eduard Martin Lineros, Degà de l’ Il·lustre Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya adreçada als alumnes de 4art curs del Grau en Enginyeria Informàtica, sota el títol:

La professió d’enginyer informàtic: estudis i carrera professional

L’objectiu principal de la xerrada és explicar als alumnes els avantatges d’un titulat de Màster en Enginyeria informàtica en el mercat laboral actual.

Fira UdLTreball. Impuls per a l’ocupabilitat de l’estudiantat de la UdL

Fira treball 2017

Un dels compromisos que la Universitat de Lleida assumeix en el seu Pla Estratègic i Estratègia Docent i de Formació, és l’impuls de l’ocupabilitat de l’estudiantat i dels nous titulats i titulades.

Fira UdLTreball vol ser el punt de referència anual a la ciutat de Lleida que impulsi, i faciliti al teixit empresarial, la captació del millor talent que genera la UdL.

- Per a l’estudiant, UdLTreball és la forma de conèixer de primera mà les oportunitats laborals del territori, rebre orientació específica sobre l’ocupabilitat i aprendre, mitjançant les activitats que s’hi faran, la millor manera de promocionar-se en el seu perfil laboral.

- Per a l’empresa, UdLTreball és la forma de donar-se a conèixer i mostrar-se com una opció real de futur professional, així com de tenir contacte directe amb les opcions de treball en comú i formació contínua que li ofereix la Universitat de Lleida.

Si estudies, si t’has graduat o si tens una empresa o representes una institució, t’esperem a la fira!

programa Fira UdlTreball

Inscripcions als tallers!

Inscripcions als tallers: Campus virtual

Reconeixement de crèdits de matèria transversal: Informació

Vols guanyar una tablet el dia de la fira? vine i participa!